Joachim_F Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Og de er ikke nådige mot utviklerne av strategispillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 nå ble jeg veldig skuffa, jeg digga modden som den er først basert på dette kunne blitt konge:( Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 For en som har fulgt ting en stund, og som har opplevd ubik på forumet en del ganger, er ikke dette spesielt overraskende, om enn trist... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Er jo litt rart. Kva tid byrja Paradox å bry seg om tekniske problem i "ferdige" spel? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Det har de gjort lenge. Riktignok først med CK2 at de har fått det skikkelig til. Og her innbefattet problemene ikke-virkedne MP, krasj hvert 50. år og haugevis av gamebreaking, ikke-spesifiserte bugs. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Veldig imponert over at Paradox er åpne og ærlige. Det er sjelden vare. De store utgiverne pleier å gjøre det motsatte - de disser ned interne konflikter for å virke mindre "uprofesjonelle" (i deres egne øyne, i allefall). Flott, Paradox! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Tja, er det eigentleg ein intern konflikt når alt dei har gjort er å stoppe subsidieringa av eit eks-modcrew-studio nede i Portugal? Ganske standard kanselleringsprosess i industrien, trur eg. Det oppsiktsvekkjande er vel kanskje at Paradox ikkje vil gje Universo fleire sjanser eller ekstra fristar. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Spillet er så vidt jeg husker allerede et år på etterskudd. Utviklerne har lovet at lansering er rett rundt hjørnet siden nyttår. Tror nok det har vært nok av sjanser. Lenke til kommentar
kalden Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tja, er det eigentleg ein intern konflikt når alt dei har gjort er å stoppe subsidieringa av eit eks-modcrew-studio nede i Portugal?Ganske standard kanselleringsprosess i industrien, trur eg. Det oppsiktsvekkjande er vel kanskje at Paradox ikkje vil gje Universo fleire sjanser eller ekstra fristar. Slik jeg forstår det så hadde dette spillet like stor budsjett som CK2 delt på 4x flere utviklere og de brukte dobbelt mer tid enn utviklingen av CK2. Lenke til kommentar
Herr_Brun Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det oppsiktsvekkjande er vel kanskje at Paradox ikkje vil gje Universo fleire sjanser eller ekstra fristar. Vel, nå er spillet godt over et år forsinket, og har faktisk fått en rekke utsettelser og nye sjanser, så det er lett å forstå at Paradox fikk nok til slutt. Det hjalp heller ikke prosessen at føreren av UV er en forholdsvis egenrådig type... Dette er synd så klart, da Magna Mundi virkelig kunne blitt en strategifans ønskedrøm Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Slik jeg forstår det så hadde dette spillet like stor budsjett som CK2 delt på 4x flere utviklere og de brukte dobbelt mer tid enn utviklingen av CK2. Det var jo ekstremt høgt, når det strengt tatt berre er ein glorifisert EU3-mod. Sånn for å vere litt kynisk. Fire utviklarar eller fire gonger så mange tilsette? Har berre fått med meg ein utvikler (Universo). Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Fire ganger så mange utviklere som i ansatte. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg tok en titt på hjemmesida til Magna-Mundi. Den siste dev-bloggen er fra 2010 og den siste nyhetsoppdateringen er fra 2011. Kanselleringen overrasker meg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå