Gå til innhold

Kjøpe Xbox?

CreAtiv3

Anbefalte innlegg

Ja, det er ditt valg, mitt valg er ps2. Man skal gå etter de spillene som man liker, ikke bare fordi at andre sier det. Jeg har ps2 for at jeg MÅ ha gran turismo spillene + andre selvfølgelig. Hvis man har en bra pc så slipper man å ha en modda xbox for å se på divx filmer osv.

da har du tydeligvis aldri hatt gleden av å ha en x-box som media-avspiller.

1. du slipper å knote med s-video-kabel og tv-tool

2. du slipper å ha TV'en rett ved siden av PC'en

3. du slipper å dedikere PC'en til filmavspilling. veldig greit hvis man f.eks. vil spille SWG og fruen vil se på en film.

4. bildekvaliteten er bedre på x-box

5. utrolig enkle menyer i XBMP. du blar gjennom katalogene på boxen, velger hvilken film/serie du vil se på, og trykker på A.

Begynner å bli lei av dere xbox eiere som påstår at xbox er bedre på alle områder! Trodde dere ikke var så selvgode som mange ps2 eiere er, som også mange av dere har påstått.

Begynner å bli lei av dere ps2 eiere som påstår at ps2 er bedre på alle områder! Trodde dere ikke var så selvgode som mange xbox eiere er, som også mange av dere har påstått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så f.eks. Ringenes Herre er også nåkka barnslig tull?

Ja. Det er en barnebok for voksne. I intensjon og utførelse. Personlig digger jeg både boken og filmen, men det spiller ikke noen rolle. Det er barnslig tull.

EG er uenig i at ringenes herre bøkene er ei tullete barnebok for voksne.

men det er godt å dykke ned i fantasiens verden av og til.

filmene er bra bortsett frå at dei ikkje følger bøkene til punkt og prikke, noe som også hadde vært nesten umulig siden filmene hadde kommet til å vart i dager.

du må ikke svare på slikt (selv om jeg er helt enig, leser bøker for å komme meg vekk fra alt det daglidagse), han prøver bare å leke rebell :roll:

Lenke til kommentar
Så f.eks. Ringenes Herre er også nåkka barnslig tull?

Ja. Det er en barnebok for voksne. I intensjon og utførelse. Personlig digger jeg både boken og filmen, men det spiller ikke noen rolle. Det er barnslig tull.

EG er uenig i at ringenes herre bøkene er ei tullete barnebok for voksne.

men det er godt å dykke ned i fantasiens verden av og til.

filmene er bra bortsett frå at dei ikkje følger bøkene til punkt og prikke, noe som også hadde vært nesten umulig siden filmene hadde kommet til å vart i dager.

Jeg er helt enig i at det er godt å dykke ned i fantasiens verden av og til. Jeg er bare uenig i at alt må være så pokkers voksent.

Hvis folk lengter etter de uskyldige barndommen år da de lekte med G.I.Joe figurer så er Halo et fint spill å spille, men ikke kom og si at det er et voksent spill ment for et voksent publikum.

Og Ringenes Herre filmene er bra fordi de ikke følger boken til punkt og prikke. Og forbi Peter Jacksom ikke kan lage dårlige filmer.

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av dere xbox eiere som påstår at xbox er bedre på alle områder! Trodde dere ikke var så selvgode som mange ps2 eiere er, som også mange av dere har påstått.

Begynner å bli lei av dere ps2 eiere som påstår at ps2 er bedre på alle områder! Trodde dere ikke var så selvgode som mange xbox eiere er, som også mange av dere har påstått.

:lol:

xbox er glatt den raskeste/beste konsollen, men, hvis du liker spillene på en annen konsoll bedre så er det en selvfølge at du liker den andre konsollen bedre og synes den er best..

Lenke til kommentar

Har jeg noen gang sagt at ps2 er best? Kanskje for lenge siden ja, men ikke nå! Jeg har favoritt spill som er på xbox også. f. eks. halo, doa 3 og midtown madness 3.

Så da synes jeg vel at xbox og ps2 er best da, eller hva?

På gc er det ikke noen spill som interreserer meg så da hater jeg vel gc da?

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen som kunne få PS2 til å friste meg mer enn XBOX var GTA. Men nå leste jeg at det også skal komme til xbox, så da er jo ikke det et så stort problem lenger. Er vel muligens sjanse for at GTA ikke er eksklusivt til PS2 lenger, og at neste spill det kommer like raskt til xbox?

Grafikken til PS2 er jo ingenting å skryte av. Første gang jeg så PS2 så jeg James bond: Jeg trodde det var playstation 1. Tok ca 1 minutt før jeg tenkte "var ikke det litt bra for å være playstation 1?", og det gikk da opp for meg at det var PS2.

Jeg har ikke prøvd så mange spill, men Rallysport challenge synes jeg er dritbra. Ikke fordi det er så realistisk og bra grafikk (bedre enn ps2 er det jo...), men du får en enorm fartsfølelse!

Når jeg nå får chippen min, har jeg en mistanke om at Xbox'en kan ta av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...