Swifty Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Noen som vet hvor lenge L-kjøp har det tilbudet? Så tilbudet i avisen, men fant ikke ut hvor lenge salget varte... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Splinter Cell Pandora Tomorrow får vel ekslusiv multiplayer på xbox, om jeg ikke husker feil fra Offical Uk Xbox Mag... men som sagt; man kan mase om hvor artig det er å rulle rundt som en ape i en ball, eller drive å hoppe på sopper å kaste skilpadder rundt omkring, ingenting kan måle seg med Star Wars Knights of the Old Republic, som er grunn nok til å kjøpe seg xbox, ingen ekte star wars fan gidder å vente 4 måneder før det kommer til pc det at xbox-en har den beste online tjenesten (microsoft vet hva de driver med på den fronten, så ikke diskuter), og nintendo ikke engang prioriterer online spilling, er også et fint pluss... Nintendo har sagt: "Vi vil vente med online for å se hva konkurrentene gjør", med andre ord, de vet ikke hva de driver på med, og skal kopiere metodene til fienden om ikke så lenge Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hva er det xbox har ? halo, project gotham racing, amped, ssx snowboarding, lock on modern air combat kommer strx, MK- deadly alliance - star wars knights of the old republic - jedi knight jedi academy - bare for å nevne noen få titler som er med på å holde liv i konsollen, har nok glemt en del store titler. bare noe av det som kommer - halo 2, amped 2, project gotham racing 2, doom3, half life 2, deus ex 2, black and white next gen , starcraft ghost (kommer til flere konsoller) x3 kommer også, bare for å nevne noen.. kun de titlene nevnt ovenfor er mer enn god nok grunn til å velge xbox.. ser du samtidig på alle mulighetene du har hvis du velger å chippe xbox så ser jeg ingen grunn til å velge ps2 eller gamecube. Halo- PC Project Gotham Racing- Ja, det liker vi faktisk. Amped- OK SSX- Multi-konsoll Lock on- Har dessverre ikke hørt om det MK:DA- Multi-konsoll SW:KotOR- PC SW:JK:JA- PC Og med untak av PGR2 og amped 2 kommer vel alle de store kommende spillene på PC også. Ninja Gaiden er en god grunn til å glede seg da. Men sannheten er at X-boxen hittil har hatt det soleklart dårligste spill utvalget. Og jeg tror ikke det kommer til å forandre seg med det første. Og ikke kom her med det online-tullet. Alle som kjøper det er allerede FPS-fans med bredbånd og ninja-PC. Det eneste forskjellen på PC og X-box online er at man får de barnslige skjellordene skrevet på PC, mens på X-boxen kan man høre de pre-pubertale stemmene til motstanderne. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 DVD-spilleren på Xbox er bedre en PS2's. Ja, men spillene på Ps2 er mye bedre enn på X-boxen. HÆÆ? Du mente vel omvendt? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 DVD-spilleren på Xbox er bedre en PS2's. Ja, men spillene på Ps2 er mye bedre enn på X-boxen. HÆÆ? Du mente vel omvendt? Nei. Definitivt ikke. Som sagt 100 ganger før, X-boxen har det definitivt dårligste spillutvalget. En haug med PC spill har aldri gjort en konsoll attraktiv. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 kan noen fortelle meg hvilken spill som er på xbox som ikke er til eller ikke kommer til pc, eller omvent? Eneste jeg kommer på i farta er DOA 3, gotham racing og... ja. Da mener jeg ikke hvilken som helst spill, da mener jeg virkelig bra spill som gjør en konsoll verdt å kjøpe. At SW:KotOR ikke kommer på pc om før 4 måneder er ingen grunn til å kjøpe seg xbox. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Fable og BC er to spill som kommer til xbox som kommer til bli helt sinnsyke, Halo 2 også... ikke glem alle spillene fra geniene i rare, perfekt dark 2 f.eks. Og det er mye bedre å spille online med xbox-en enn med pc-n, siden voice chat gjør alt så mye artigere, jeg har enda ikke møtt noen barnslige unger, og om jeg hadde det hadde jeg bare mutet de, simpelt... alle multikonsoll spillene er best på xbox, kan for eksempel quote EA: "Generally, we find Xbox to be the easiest of teh consoles to develop for. I think Xbox really is the latest generation; it's just that more advanced than other consoles- it's got about 25 to 30 little touches that when added together give it a real efficiency for developers." "Xbox looks the best," Isaac of Ea games says. Eller folka bak Ghost Recon: "Personally, I only play games now on my Xbox. Gave my other consoles away." Men her er det: Kjøp gamecube om du er litt barnslig av natur; liker å snurre rundt som en ape i en ball etc. Et par "voksne" spill også da. PS2: Om du liker plattformspill som ratchet and clan++ gran turismo og socom som exclusive skader heller ikke. Xbox: Om du vil ha de beste multi-plattform spillene, nydelige spill i de fleste sjangrer, beste online-tjenesten og en fin harddisk++ Men for meg er xbox best siden mine favorittsjangrer er fps og rpg i Fable og Morrowind stil... Gleder meg til å teste unreal 2 multiplayer over xbox live, skal vist bli bra. EDIT: Og Knights of the Old Republic er bare på xbox, kommer ikke på pc før tidlig i 2004, og det er altfor lenge å vente med å få spilt et så brilliant spill. Og Halo er jo heller ikke på pc, enda? Har tatt over 2 år, så om det tar like lang tid med Halo 2, skal dere fortsatt da si: "Ja, men halo 2 er faktisk på pc, ehm.. snart" Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Men, poenge er at, det kommer på pc en eller annen tid. Jeg kjøper ikke xbox bare fordi at halo ikke har kommet på pc ennå. Det er rett og slett sløsing av penger! Jeg spurte bare om exclusive spill for xbox. Når det gjeldet multi-konsoll spillene så er det gameplayet helt lik, om det ser bedre ut på xbox så bruker det som regel ikke være den store forskjellen, man merker det ikke så godt i farta uansett. Jeg gir F i hva de andre berømte folka sier, for de har lommene fulle av penger uansett. Dessuten er det mulig å skaffe harddisk til ps2 også, pluss at man kan installere linux helt lovelig uten modchip og dilldall. Hva er det som er så mye bedre med xbox live enn ps2's online system?Online er online. EDIT: Som vanelig så bruker dere xbox eiere å argumentere med xbox's hardware. Xbox: Om du vil ha de beste multi-plattform spillene, nydelige spill i de fleste sjangrer, beste online-tjenesten og en fin harddisk++ Som sagt av meg, hva er det som er så mye bedre med xbox live enn ps2's online system? En ting til; Unreal 2 multiplayer er på vei til pc med form av gratis patch for unreal 2. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Og det er mye bedre å spille online med xbox-en enn med pc-n, siden voice chat gjør alt så mye artigere, jeg har enda ikke møtt noen barnslige unger, og om jeg hadde det hadde jeg bare mutet de, simpelt... Voice chat har existert på pc i år og dag, til og med cs har det nå+ alle modene til half-life. Dessuten så slår INGENTING online mulighetene til pc, om xbox live er bra, så slår den ikke pc innom det uansett. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Men her er det:Kjøp gamecube om du er litt barnslig av natur; liker å snurre rundt som en ape i en ball etc. Et par "voksne" spill også da. PS2: Om du liker plattformspill som ratchet and clan++ gran turismo og socom som exclusive skader heller ikke. Xbox: Om du vil ha de beste multi-plattform spillene, nydelige spill i de fleste sjangrer, beste online-tjenesten og en fin harddisk++ Hvor gammel er du egentlig? 16 år? 14 år? 12 år? Du kan ikke være noe særlig mer siden du tydeligvis synes at G.I.Joe simulatorer og Brødrene Grimm eventyr rip-offs er "voksne" spill. Her er det: Kjøp Gamecube dersom du vil ha det aller beste av hva klassiske spill kan gi deg. Kjøp Ps2 hvis du vil ha størst utvalg i gode spill. Kjøp X-box hvis du er FPS fan og ikke har råd til god nok PC, eller hvis du digger Ninja Gaiden. (PS! Jeg kan finne like mange sitater fra utviklere som mener at GC er klart best å lage spill på, og sikkert et par fra folk som liker best å programmere på Playsation 2. Og husk, det er ennå ingen X-box spill som har hatt like mange polygoner og effekter som Star Wars: Rogue Squadron på GC, og nummer to er rett rundt hjørnet, og i følge alle rapporter er grafikken mer enn dobbelt så god som på 1'eren). (Ikke det at X-boxen er dårlig. Den har det kraftigste hardware, men det er ikke mye om å gjøre, og det er ikke blitt ordentlig utnyttet ennå. Vi får vente på Ninja Gaiden og Halo 2). (Og hvis man skal snakke om Fable og BC og Rare kan man også snakke om alle de sinnsykt mange spillene som nesten garantert blir drittbra på både Ps2 og GC, inkludert Tales of Symphonia, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Metal Gear Solid 3(Og Twin Snakes), Resident Evil 4, GT4, pluss utallige andre). Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 For å si det kort. PS2 og GC har mange flere gode EXCLUSIVE spill enn xbox. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Og det er mye bedre å spille online med xbox-en enn med pc-n, siden voice chat gjør alt så mye artigere, jeg har enda ikke møtt noen barnslige unger, og om jeg hadde det hadde jeg bare mutet de, simpelt... Voice chat har existert på pc i år og dag, til og med cs har det nå+ alle modene til half-life. Dessuten så slår INGENTING online mulighetene til pc, om xbox live er bra, så slår den ikke pc innom det uansett. ja, men voice chat er ikke standard. og det funker jo nesten ikke i det hele tatt siden stemmene fra voice chatten blander seg med lydene i spillet på pc, i motsetning til på xbox'n... "G.I.Joe simulatorer og Brødrene Grimm eventyr rip-offs er "voksne" spill. ka du prate om? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Tåpelig og si at en PS2 er bedre enn xbox for det er den ikke og kommer aldri til og bli! Har hatt ps2 flere ganger og det har endt med at jeg har solgt den hver gang fordi det er ubrukelig. Og da snakker jeg om PS2 med over 100 spill. Har hatt modda xbox siden det kom og gir ikke slipp på den for den har en hav av bra spill + at den kan brukes som multimedia maskin. Som blandt annet spille mp3 og divx/xvid/vcd/svcd/dvd/mpg osv osv. Så jeg vil anbefale og kjøpe en modda xbox den kan du ha mye glede av framover i tiden Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 "G.I.Joe simulatorer og Brødrene Grimm eventyr rip-offs er "voksne" spill. ka du prate om? Halo og Fable. Særs barnslige og teite spill. Men Halo var jo fabelaktig gøyalt, og Fable virker jo også kjempegøy. Men pur infantile tulle spill. Voksne spill er f.eks Animal Crossing og Pikmin på grunn av den avanserte teksten, og de utallige spøkene som går høyt over hodet på barn, eller Ico på grunn av den rolige forteller stilen som krever tålmodighet, eller GTA og Max Payne på grunn av alle de små vitsene og referansene som vil fly høyt over hodet på barn(Og amerikanere, tydeligvis), eller fly-simulatorer og avanserte strategi spill på grunn av at de er for vanskelige for unger. Rene skytespill og alve-fantasi ting er barnslige spill. Akkurat like barnslige som Mario eller Harry Potter. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Siden konsollkrigen fortsetter her på forumet, kan jeg vel kaste meg inn i kampen jeg også. Xbox er best hardware og multiplayer-muligheter. Men hva har det å si når spillene som lages til den er en nedjustert versjon av pc-spill? De fleste som driver med spill har en pc som er mye bedre enn en p3 733/modda gf3 , og om du MÅ spille på tv, så er jo tv-ut funksjon standard på selv de dårligste skjermkort nå til dags. Kjøp heller en gamepad til 199,-. FPS er umulig å få kontroll på uten mus og tastatur/theclaw så det kan man glemme. Fable blir utsatt hele tiden og StarWars er best som film btw. (jeg er SW-fan forresten). Ps2 har en utrolig mengde spill tilgjengelig, hvor masse er bra og masse er dritt. Synd at gfx er så dårlig. Eneste positive er at det kommer et nytt castlevania spill nå, ekslusivt for ps2, det ser dritbra ut! Personlig er liker jeg gamcube best. Den har grafikk som er tilsvarende xbox, og de gc-ekslusive spillene skiller seg litt ut i mengden av nedgraderte pc-spill. Mye morro som ikke kan oppleves bak tastaturet. En undervurdert konsoll som har potensiale, men en del uvitende sjeler kaller det en barnekonsoll, fordi de ikke takler miljøer som går utenom "realistisk" bilkjøring eller ishockey representert i store, fine pixels. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Så f.eks. Ringenes Herre er også nåkka barnslig tull? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Tåpelig og si at en PS2 er bedre enn xbox for det er den ikke og kommer aldri til og bli!Har hatt ps2 flere ganger og det har endt med at jeg har solgt den hver gang fordi det er ubrukelig. Og da snakker jeg om PS2 med over 100 spill. Har hatt modda xbox siden det kom og gir ikke slipp på den for den har en hav av bra spill + at den kan brukes som multimedia maskin. Som blandt annet spille mp3 og divx/xvid/vcd/svcd/dvd/mpg osv osv. Så jeg vil anbefale og kjøpe en modda xbox den kan du ha mye glede av framover i tiden Ja, det er ditt valg, mitt valg er ps2. Man skal gå etter de spillene som man liker, ikke bare fordi at andre sier det. Jeg har ps2 for at jeg MÅ ha gran turismo spillene + andre selvfølgelig. Hvis man har en bra pc så slipper man å ha en modda xbox for å se på divx filmer osv. Men vil man ha en xbox så kjøp det, vil man ha ps2 så kjøp det, vil man ha GC så kjøp det! Så enkelt er det. Begynner å bli lei av dere xbox eiere som påstår at xbox er bedre på alle områder! Trodde dere ikke var så selvgode som mange ps2 eiere er, som også mange av dere har påstått. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Så f.eks. Ringenes Herre er også nåkka barnslig tull? Ja. Det er en barnebok for voksne. I intensjon og utførelse. Personlig digger jeg både boken og filmen, men det spiller ikke noen rolle. Det er barnslig tull. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Så f.eks. Ringenes Herre er også nåkka barnslig tull? Ja. Det er en barnebok for voksne. I intensjon og utførelse. Personlig digger jeg både boken og filmen, men det spiller ikke noen rolle. Det er barnslig tull. EG er uenig i at ringenes herre bøkene er ei tullete barnebok for voksne. men det er godt å dykke ned i fantasiens verden av og til. filmene er bra bortsett frå at dei ikkje følger bøkene til punkt og prikke, noe som også hadde vært nesten umulig siden filmene hadde kommet til å vart i dager. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 DVD-spilleren på Xbox er bedre en PS2's. Ja, men spillene på Ps2 er mye bedre enn på X-boxen. HÆÆ? Du mente vel omvendt? Nei. Definitivt ikke. Som sagt 100 ganger før, X-boxen har det definitivt dårligste spillutvalget. En haug med PC spill har aldri gjort en konsoll attraktiv. det er kvalitet og ikke antall som teller mest. hvis noen liker spillene på xbox bedre enn på ps2 så er det ikke noe og diskutere en gang, det er en grunn til at det kommer haugevis med spill til alle konsollene og ikke 15-20 stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå