Gå til innhold

'Modernist Cuisine' i Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med dagens valutakurs er den en liten hundrelapp billegere fra amerikansk Amazon enn fra britisk. Og som psilocybe sier er det ikke moms, toll eller noe annet tull på denne.

Du får komme med en anmeldelse når du har fått den. Sikler på den selv, men kan ikke helt forsvare plassen den tar..

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar

Den er.... litt... større enn jeg trodde. Var en utfordring å pakke ut. Kanskje i overkant ambisiøse oppskrifter også, men finner helt sikkert noe oppnåelig. :)

Grattis og velkommen i klubben! Det er mye som er gjennomførbart av oppskrifter. Spesielt hvis du har sous-vide utstyr. Ta en titt i denne tråden på egullet for inspirasjon. Mac&Cheese og gulrotsuppe ser ut til å være de mest populære å begynne med. Hvis du føler skapet mangler ingridienser er modernistpantry.com et fint sted å handle.

Kristian

Endret av democomputer
Lenke til kommentar

Den er.... litt... større enn jeg trodde. Var en utfordring å pakke ut. Kanskje i overkant ambisiøse oppskrifter også, men finner helt sikkert noe oppnåelig. :)

Grattis og velkommen i klubben! Det er mye som er gjennomførbart av oppskrifter. Spesielt hvis du har sous-vide utstyr. Ta en titt i denne tråden på egullet for inspirasjon. Mac&Cheese og gulrotsuppe ser ut til å være de mest populære å begynne med. Hvis du føler skapet mangler ingridienser er modernistpantry.com et fint sted å handle.

Kristian

Har allerede lest den tråden, men har ikke sous-vide, noe som er jækla kjett siden det virker som det trengs i nesten hver eneste oppskrift. Tror ikke jeg har funnet en kjøttoppskrift som gjøres uten sous-vide.

Hadde forhåpninger til at jeg ville kunne lage litt forskjellig uten sous-vide, så må innrømme jeg er litt skuffa. Kommer nok til å bruke bøkene for å lære om teknikker. Gleder meg til 'at Home' kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...