ahpadt Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Noen som har en formening om den rimeligste måten jeg kan få tak i denne boken i Norge? Med et raskt søk fant jeg http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=0982761007 Vet den er mye billigere i utlandet men da kommer vel toll-og-avgifts-helvete på toppen av £300 som den koster på Amazon? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Bøker skal du ikke betale mva på. http://www.toll.no/t....aspx?id=219284 Endret 21. juni 2012 av psilocybe Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Med dagens valutakurs er den en liten hundrelapp billegere fra amerikansk Amazon enn fra britisk. Og som psilocybe sier er det ikke moms, toll eller noe annet tull på denne. Du får komme med en anmeldelse når du har fått den. Sikler på den selv, men kan ikke helt forsvare plassen den tar.. Endret 21. juni 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Så flott. Er det greiest å handle fra Amazon US da? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Ser ingen grunn til noe annet.. 1 Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det går finfint å handle fra amason us, den kommer hjem på døren til deg. Det kommer en ny bok i oktober som er mindre og billigere enn orginalen. http://www.amazon.com/Modernist-Cuisine-Home-Nathan-Myhrvold/dp/0982761015 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Det går finfint å handle fra amason us, den kommer hjem på døren til deg. Det kommer en ny bok i oktober som er mindre og billigere enn orginalen. http://www.amazon.co...d/dp/0982761015 Har sett den, og kommer nok til å kjøpe den også, men vil ikke vente til oktober. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Da var den bestilt. Knalla til med raskeste leveringa. 2-4 uker blir i overkant lenge. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Den er.... litt... større enn jeg trodde. Var en utfordring å pakke ut. Kanskje i overkant ambisiøse oppskrifter også, men finner helt sikkert noe oppnåelig. 1 Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Den er.... litt... større enn jeg trodde. Var en utfordring å pakke ut. Kanskje i overkant ambisiøse oppskrifter også, men finner helt sikkert noe oppnåelig. Grattis og velkommen i klubben! Det er mye som er gjennomførbart av oppskrifter. Spesielt hvis du har sous-vide utstyr. Ta en titt i denne tråden på egullet for inspirasjon. Mac&Cheese og gulrotsuppe ser ut til å være de mest populære å begynne med. Hvis du føler skapet mangler ingridienser er modernistpantry.com et fint sted å handle. Kristian Endret 28. juni 2012 av democomputer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Den er.... litt... større enn jeg trodde. Var en utfordring å pakke ut. Kanskje i overkant ambisiøse oppskrifter også, men finner helt sikkert noe oppnåelig. Grattis og velkommen i klubben! Det er mye som er gjennomførbart av oppskrifter. Spesielt hvis du har sous-vide utstyr. Ta en titt i denne tråden på egullet for inspirasjon. Mac&Cheese og gulrotsuppe ser ut til å være de mest populære å begynne med. Hvis du føler skapet mangler ingridienser er modernistpantry.com et fint sted å handle. Kristian Har allerede lest den tråden, men har ikke sous-vide, noe som er jækla kjett siden det virker som det trengs i nesten hver eneste oppskrift. Tror ikke jeg har funnet en kjøttoppskrift som gjøres uten sous-vide. Hadde forhåpninger til at jeg ville kunne lage litt forskjellig uten sous-vide, så må innrømme jeg er litt skuffa. Kommer nok til å bruke bøkene for å lære om teknikker. Gleder meg til 'at Home' kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå