fa2001 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Noen som dualbooter med en av disse mellom Linux og windows xp med ntfs filsystem? Og hvordan er støtten for USB tatatur? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Noen som dualbooter med en av disse mellom Linux og windows xp med ntfs filsystem? Les faq-en Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Og hvordan er støtten for USB tatatur? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Og hvordan er støtten for USB tatatur? Super-duper. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Hvis jeg installerer støtte for ntfs i kernelen.. vil jeg da kunne starte windows xp via grub? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hvis jeg installerer støtte for ntfs i kernelen.. vil jeg da kunne starte windows xp via grub? Det vil fungere uansett om du installerer NTFS eller ikke. Lenke til kommentar
Magne_ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 grub/lilo har sånn sett heller lite med linux å gjøre. bios finner ut hvor bootloaderen ligger, og kjører i gang den. dermed starter grub/lilo, hvor du så kan velge hvilken partisjon du vil boote på / hvilken kernel / etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå