runegang2 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hei! Jeg tenker å kjøpe telefon i utlandet og har snakket med en forhandler. Der kan de tilby meg to typer av en telefon. Typene er da - GSM/WCDMA/CDMA/CDMA2000 og GSM/WCDMA Jeg har forsøkt å søke litt på google, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter, kan noen hjelpe meg litt med å finne ut hvilken versjon jeg skal ha her til lands? Fungerer begge to? Den med GSM/WCDMA/CDMA/CDMA2000 er litt dyrere enn den med GSM/WCDMA Tusen takk for hjelp :-) - Rune Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hei! Det kommer litt ann på hva du skal bruke telefonen til. Skal du bruke den til mobilt bredbånd eksempelvis vil det være en god idé å ha den med "alle" (herunder Edge/3G/HDSPA om jeg har forstått riktig). Er det bare noen samtaler og teksting holder det lenge med GSM støtte. Lenke til kommentar
runegang2 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Hmm, jeg går ut i fra at det vil være pratisk å skulle bruke den som mobilt bredbånd til tider :-) Dersom ikke noen andre har noe å tilføye eller kommentere setter jeg vel denne tråden som løst om ikke så alt for lenge :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå