Vegabond Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hei! Jeg sitter nå og bygger sammen min nye pc. Så har jeg fått tips om denne videoen ( http://technet.microsoft.com/en-us/video/installing-win7-using-a-usb-stick.aspx ) om hvordan lage en bootable windows usb stick.... Det jeg gjorde var å skrive feil disk i CMD, og formatere feil disk. Det tok ca 1 1/2 sekund, så jeg mistenker den bare for og frigjøre filene for overskriving av nye, og ikke formatere disken. Jeg mener og ha hørt at formatering i seg selv klarer aldri og slette filene, men bare og frigjøre de. Som dere sikkert skjønner så har jeg veldig mye lagret på denne usb disken. Bla bilder av barnet osv.... Noe av det skal ligge på noen andre disker, men jeg ser fremst at jeg klarer og kjøre recovery på den. Er det noen kloke hoder der ute ? Mvh Robert. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Hei! Jeg mener og ha hørt at formatering i seg selv klarer aldri og slette filene, men bare og frigjøre de. Mvh Robert. Skrev du kommandoene med disken koblet i? Pleier å ta de ut jeg for å unngå dette. Formaterer man ved å skrive nuller over alt så slettes dataene. Høres ut som du bare har slettet strukturkartoteket , men ikke selve filene. Et recoveryprogram vil fungere her. http://www.hardware.no/artikler/miniguide_redd_familiebildene/46398 Endret 20. juni 2012 av War Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) De programmene som det linkes til er vel ikke av de mest kjente. ______ PhotoRec er regnet for å være bra. Evt. sjekk denne guiden. Endret 20. juni 2012 av johome Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Hei og takk for svar. Er Photorec et gratisprogram? hvor finner jeg det i såfall? Mvh Robert. Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Gratis ja. Trykk på de to linkene jeg har gitt deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå