Gå til innhold

Hvem vil ha font størrelse 9 som defualt i signaturer?

Anbefalte innlegg

Nå har det vært j'vlig mye strid om signaturer og ditt og datt, og jeg irriterer meg GRENSELØST over folk som bruker hardware specs som signatur i størst mulig fontstørrelse og under hverandre istedet vedsiden av hverandre, eks:

Test

Test2

Test3

Istedet:

Test | Test2 | Test 3

Kanskje det er sant det foreldre sier at pc'en tygger på iq'en til brukeren (det gjelder sannelig over 50% av forumbrukerene som har ennå 1-2 år til de får moped lappen).

Nå har jeg heller ingen mulighet til å lage POLL, så de av dere som stemmer for nye signatur defaults/regler, vennligst skriv igjen på tråden, så kanskje vi en dag blir kvitt dårlige signaturer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker 1280x1024 på en 17" lcd, og jeg har absolutt ingen problemer med å se det. Hvis folk drar 1600x1200 (?) på en 17" CRT (noe som er mindre enn 17" faktisk) så er det de selv som drar overkill og ber om en time hos optikeren :p

Lenke til kommentar

I enkelte tilfeller kan det være greit med hw specs?

at de skal være i signaturen er vel kanskje et annet spørsmål.

evt, kan det jo være greit at hw specs i signaturen blir endret til en mindre font. da slipper vi som leser at signaturen ofte blir 200% større en selve post'en! :)

Lenke til kommentar
I enkelte tilfeller kan det være greit med hw specs?

at de skal være i signaturen er vel kanskje et annet spørsmål.

evt, kan det jo være greit at hw specs i signaturen blir endret til en mindre font. da slipper vi som leser at signaturen ofte blir 200% større en selve post'en! :)

Ja greit med hw specs, men i 50% av tilfellene har problemet med noe annet enn hw å gjøre (kan godt hende det de poster ikke et problem engang) og da er det unødvendig med ørten linjer av hw specs i full størrelse, UNDER hver andre - har folk gitt bort den ene hjerne halvdelen? :roll:

Lenke til kommentar

heh, tror meste av problemet er at, folk ikke synes det er Synlig nok når de har spec'sene ved siden av hverandre. Tror kanskje hele spec opplegget har blitt som en liten contest om hvem som har de feteste spec'sa. Det blir litt barnslig når man føler "pappaen min er rikere en pappa'en din" tendenser på signaturen :woot::woot: (skulle kanskje deaktivert hele signatur option'en)

Lenke til kommentar

Vel, for de av dem som "skryter" av pc'ene sine er det nok ikke nobelt ment, men heller en fjortiss konkurranse å se hvem som bruker mest penger på totalt unødvendig hardware. Hvem her inne trenger et radeon 9800 pro kort og 3ghz+ cpu for counterstrike? :)

Lenke til kommentar
Vel, for de av dem som "skryter" av pc'ene sine er det nok ikke nobelt ment, men heller en fjortiss konkurranse å se hvem som bruker mest penger på totalt unødvendig hardware. Hvem her inne trenger et radeon 9800 pro kort og 3ghz+ cpu for counterstrike?

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Nå har det vært j'vlig mye strid om signaturer og ditt og datt, og jeg irriterer meg GRENSELØST over folk som bruker hardware specs som signatur i størst mulig fontstørrelse og under hverandre istedet vedsiden av hverandre

Hadde signatur under hverandre helt til jeg så denne posten. Tenkte ikke over å ta specsa ved siden av hverandre, men etter jeg testa nå må jeg si det ser mye bedre ut.

Så jeg er for signaturer som du foreslo.

Lenke til kommentar
Nå har det vært j'vlig mye strid om signaturer og ditt og datt, og jeg irriterer meg GRENSELØST over folk som bruker hardware specs som signatur i størst mulig fontstørrelse og under hverandre istedet vedsiden av hverandre

Hadde signatur under hverandre helt til jeg så denne posten. Tenkte ikke over å ta specsa ved siden av hverandre, men etter jeg testa nå må jeg si det ser mye bedre ut.

Så jeg er for signaturer som du foreslo.

Takker så meget, det er folk som deg som gjør forumet et mer akseptabelt å sløse tiden sin på :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...