mercel Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hei, Noen som har erfaring med tilfeller hvor kjøper mottar varen før han betaler for seg? Solgte nylig en bok til en person over Internett, så det dreier seg om småtterier (kroner 200). Godtroende sendte jeg av gårde boken med den antagelse at ingen vel gjør seg til tyv for småtterier. For noen er det imidlertid kanskje omvendt - tenkte jeg først i etterkant. Så nå er boken hos kjøper, og kontoen min er fremdeles tom. I hvor dårlig stilling står jeg nå? Må det leies torpedoer? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Om du ikke har pengene om noen dager ring han og hør hvor pengene blir av. Lenke til kommentar
mercel Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Får ta å ringe til lømmelens foreldre om dette drar ut. Lenke til kommentar
mercel Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Vedkommende har nå gitt etter etter en lengre e-post hvor jeg redegjorde for konsekvensen av å ikke betale for ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå