€uropa Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jo, takk for det? Hvilke rare poster tenker du på? Lenke til kommentar
Ember Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Personelig synes jeg det er rart hvis en jente sitter på fanget til en annen gutt enn den hun er sammen med. Hvorfor skulle hun gjøre det hvis hun er hodestups forelsket/elsker den hun er sammen med? Trenger hun bekreftelse fra andre gutter på at hun er attraktiv?! Et eksempel, la oss si det var typen min, som hadde en annen jente enn meg på fanget når vi var i selskap/fest f.eks. Det hadde jeg aldri godtatt eller synes var ok. Hvorfor sitter ikke jeg på fanget i stedet for henne?! Kanskje jeg er litt mer "old fashioned", ungdommen nå til dags. Jeg synes faktisk man bør ha såpass respekt for den man er sammen med, at man ikke sitter i fanget eller flørter med andre! Endret 28. juni 2012 av Ember 5 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Kanskje jeg er litt mer "old fashioned", ungdommen nå til dags. Hehe Lenke til kommentar
SWQ Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 ... Kanskje jeg er litt mer "old fashioned", ungdommen nå til dags. Word! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har flere venniner, både med og uten kjæreste, som sitter på fanget mitt i tid og utide, det er rimelig harmløst, og for de fleste, så er litt fysisk kontakt mellom venner en god ting. Uten at du skal tenke for mye over det. 1 Lenke til kommentar
Woman Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg tror nok at det er rimelig normalt, men jeg som er jente i forhold med en gutt, kunne aldri sittet i fanget på noen andre enn kjæresten min. Det føles ikke helt riktig. Det er en sånn type ting som kan skape sjalusi hos partneren, og da er det vitterlig bedre å la være. Hvorfor skape problemer liksom? Det er bare unødvendig. 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor leve et liv for andre lizzzom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå