maudio Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Dette er ett spm til gutter og jenter. Er det normalt for dere jenter å sitte i fanget til guttevennene deres? Synes dere jenter att dette er helt ok? Har selv dame, vi skal flytte sammen å bygge ett hus, men jeg vet att "guttevennene" hennes som hu sitter i fanget på når vi fester har garantert lyst til å knulle henne, men det er jo bare "gutte vennene" hennes. Men jeg er en kul type, som lar dama mi ha fri vilje å ha det morro, men hva synes dere om dette gutter/jenter? er jeg sjalu? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ja, du virker litt sjalu, noe som er helt normalt. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Om det ikke er flere sitteplasser så vil jeg tørre påstå at det må da være greit? Saken er jo den at det vil alltids finnes en og annen som vil ha dama di, det du burde fokusere på er at hun er ilag med deg, ikke de. Er det slik at enhver jente som sitter på ditt fang, er en jente du ønsker å ha sex med? Hvis ja, selv om du ønsker det, er det noe du vil ta videre når du har dame? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg kan bekrefte at det er normalt at jenter sitter i fanget til gutter de ikke er interesserte i. Dessverre. *sukk* 31 Lenke til kommentar
maudio Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Sitterplasser er urelevant, men jeg tenker også på att jenter liker den "extra" oppmerksomheten som de kanskje kan skaffe seg via andre gutter. Er det ikke slik? Nei, jeg ønsker ikke å ha sex med de som sitter på fanget mitt, men jeg liker det. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Selv om vi (både gutter og jenter) er i forhold, vil vi søke bekreftelse fra andre.. Ikke at man vil være utro, men å få bekreftet at man fortsatt er tiltrekkende er en god følelse jeg tror de aller fleste søker. Edit: Om ikke søker, så ihvertfall tar imot med glede. Endret 20. juni 2012 av Extraterrestrial 2 Lenke til kommentar
maudio Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Jepp, enig, men det er tabu. Å det er synd Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg tror det hele handler om at man har forskjellige grenser og forskjellige syn på hva som er ''ok'' å gjøre med venner. Det at man setter seg på fanget til en kompis er ikke nødvendigvis på grunn av at man er oppmerksomhetssyk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Har du nevnt for jenta di at du ikke liker det? 1 Lenke til kommentar
maudio Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg liker det faktisk ikke, men når jeg tenker meg om, så vil jeg ikke være den kjipe sjalue typen, jeg vill att jenta mi skal more seg. Å jeg vet, att hun selv ikke liker det, hun kysser jo vennen sine på kinnet, men jeg vet. Hvis jeg har hatt en jente i fanget som har kysset meg på kinnet har hun blitt veldig sjalu og omtenksom. Så jeg mener det er uretferdig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Krev likestilling. 4 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hmm. Har skjedd ganske ofte at jenter jeg kjenner,eller ikke kjenner setter seg på fanget mitt på fest,eller ute på byen. Skjedde faktisk sist da jeg var ute og så en fotballkamp på pub(dama til en bekjent,og det var ikke en sitteplass å oppdrive). Når jeg tenker meg om så skjer det faktisk veldig ofte,tror kvinnfolk at jeg er en stol? Når det gjelder korrekt sitteteknikk: En gang i en bil så satt ei venninne seg litt skeivt fanget mitt,nesten så jeg ble steril. Vær forsiktig og helst ikke hopp i fanget på mannfolk,der ligger det nemlig to sårbare steiner som man skal være snille med. Aldri hørt at kompiser har blitt sjalu for sånt,men folk er vel forskjellige. Men egentlig så sitter jo jenta på utstyret.... Hadde ikke brydd meg om jeg hadde ett kvinnfolk som satt seg på fanget til noen kompiser hvis det ikke var sitteplass på vors,ute på byen eller noe sånt. Men hvis dama hadde satt seg i fanget på den samme fyren hele tiden mens det var masse sitteplasser,ja da hadde nå mine varsellamper begynt å ringe. Ihvertfall hvis hun satte seg face to face som det kalles,det er jo nummeret før pulings. Så for å oppsummere. Det er vel helt greit,men man må vel som i det meste se an ting litt,og det finnes grenser. 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg er også en av de som blir litt sjalu når kjæresten min setter seg på fanget til andre gutter (selv om det ikke er ofte). Er ikke ett problem men liker bedre om ho sitter på sin egen stol eller hos meg. Som sagt over her vil det alltid bære noen som liker dama di. Det jeg tenker da er at det er synd for de at ho er opptatt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Dette er ett spm til gutter og jenter. Er det normalt for dere jenter å sitte i fanget til guttevennene deres? Synes dere jenter att dette er helt ok? Har selv dame, vi skal flytte sammen å bygge ett hus, men jeg vet att "guttevennene" hennes som hu sitter i fanget på når vi fester har garantert lyst til å knulle henne, men det er jo bare "gutte vennene" hennes. Men jeg er en kul type, som lar dama mi ha fri vilje å ha det morro, men hva synes dere om dette gutter/jenter? er jeg sjalu? Da må det etter min mening være en grunn til at hun sitter på fanget til andre, f.eks at det ikke er flere sitteplasser. Hvorfor skal man ellers sitte på fanget til noen andre? Om det er ledige sitteplasser vil jeg tro det er langt mer behagelig å sitte der. Jeg liker det faktisk ikke, men når jeg tenker meg om, så vil jeg ikke være den kjipe sjalue typen, jeg vill att jenta mi skal more seg. Å jeg vet, att hun selv ikke liker det, hun kysser jo vennen sine på kinnet, men jeg vet. Hvis jeg har hatt en jente i fanget som har kysset meg på kinnet har hun blitt veldig sjalu og omtenksom. Så jeg mener det er uretferdig. Ta deg sammen og krev likestilling. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Kan garantere at de guttene som har jenta i fanget ikke tenker på aritmetikk mens hun sitter der, så det ville vært langt over streken for min del og jeg ville blitt oppgitt over hvor naiv hun var. Det kunne ikke falt meg inn å ha en annen jente på fanget mens jeg har kjæreste; selv om man ikke mener noe med det så vet man godt at det er ubehagelig for partneren, så det virker ganske hensynsløst. 1 Lenke til kommentar
Filterløs Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Er det bare jeg som synes det er respektløst av jenta ovenfor sin kjæreste? Det er ikke alltid det må være snakk om at dama er utro for at ting ikke skal være greit. Jeg er 110% sikker på at jenta det her er snakk om IKKE hadde likt at TS hadde hatt en annen jente på fanget, men den veien er det seff andre regler som gjelder. -____- Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Min oppfatning er at jenter setter seg på andres fang fordi de liker den positive oppmerksomheten og bekreftelsen de får. Kjenner de litt bevegelse mellom bena til "krakken" sin, så er det bare hyggelig. Dette behøver ikke å være en dårlig ting. Det som er viktig er at dere er enige om hvor grensa skal gå og at hun forholder seg til denne grensa. Selvfølgelig skal du også få lov til å sitte på eller ha andre jenter (eller gutter) på fanget hvis hun gjør det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Min oppfatning er at jenter setter seg på andres fang fordi de liker den positive oppmerksomheten og bekreftelsen de får. Kjenner de litt bevegelse mellom bena til "krakken" sin, så er det bare hyggelig. Dette behøver ikke å være en dårlig ting. Det som er viktig er at dere er enige om hvor grensa skal gå og at hun forholder seg til denne grensa. Selvfølgelig skal du også få lov til å sitte på eller ha andre jenter (eller gutter) på fanget hvis hun gjør det. Om de har behov for så mye positiv oppmerksomhet fra andre lurer jeg på hva de gjør i et forhold. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det blir litt for enkelt å si. De aller fleste unge mennesker har et behov for utfoldelse og bekreftelse fra andre mennesker, noen mer enn andre. Det behovet forsvinner ikke selv om man får kjæreste. Jeg er enig i at det ikke er et rasjonelt behov, men det er ikke sjalusi heller. Trådstarter vil ikke oppnå noe ved å nekte dama si å sitte på andre fang. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Zarac du skriver mye rart i mange poster men her er du faktisk spot on :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå