anonymus94 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hei. Noen som vet om det er normalt at macen ikke går i vente/dvalemodus når man lukker skjermen? (med laderen tilkoblet) Det går helt fint da laderen ikke er tilkoblet... Noen som vet hvordan jeg fikser slik at den går i Vente/dvalemodus når jeg lukker skjermen med laderen i? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hei! Dette er bare en simpel instilling i Strømsparingspanelet. Klikk på eplemenyen og velg Systemvalg, og derfra klikker du på Strømsparing. Her kan du velge Strømforsyning (for når maskinen er koblet til strøm) og batteri for når den ikke er det Hvordan er du sikker på at den ikke går i dvale når du lukker den igjen forresten? Lyser eplet? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Hei! Dette er bare en simpel instilling i Strømsparingspanelet. Klikk på eplemenyen og velg Systemvalg, og derfra klikker du på Strømsparing. Her kan du velge Strømforsyning (for når maskinen er koblet til strøm) og batteri for når den ikke er det Hvordan er du sikker på at den ikke går i dvale når du lukker den igjen forresten? Lyser eplet? Siden viftene går fortsatt ^^ Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Sjekket innstillingene... tror det må være det manuelle viftestyringsprogrammet jeg bruker som tar og overstyrer det -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå