Lovegame Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hei och hallå. Laget en topic om dette på freakforum, men ble slettet før jeg hadde trykt OK Har ikke brukt photoshop på fem-seks år, og da var jeg virkelig dårlig. VIRKELIG dårlig. Vil rett og slett ha kritikk på det jeg har laget. Vær obs på at jeg er nybegynner så til de grader, og egentlig bare trykker der det er mulig å trykke. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Synest du har gjort ein jævlig bra jobb. Du er bedre en meg Ser du på toutorials ? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Synest du har gjort ein jævlig bra jobb. Du er bedre en meg Ser du på toutorials ? Leser veldig mye tutorials generelt, den i midten laget jeg etter en tutorial, bare en smule annerledes Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Noen andre som har noe å si om bildene? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 De to siste der er jo alt for små til å få noe ut av. Last opp noen større versjoner. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 De to siste der er jo alt for små til å få noe ut av. Last opp noen større versjoner. De er i riktig størrelse til forumsignaturer, har ingen større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå