Gå til innhold

Returnering av Diablo III digital utgave

Anbefalte innlegg

Så.

Det var slettes ikke det jeg forventet.

(Jeg forventet "Diablo, det tredje spill i serien" -- ikke "Hellgate: World of Warcraft Sanctuary Edition").

Da jeg ba om kansellering av kjøpet / refund, fikk jeg denne beskjeden..:

Greetings,

After an extensive review of the circumstance you have described, we have determined that the Diablo III account does not qualify for a refund due to the time elapsed from the puchase.

If you feel that we may have reached this conclusion in error, please reply to this ticket.

Regards,

Game Master Cruyvvers

Customer Services

Blizzard Entertainment

http://eu.battle.net/support/

Førstetanken min er da å referere til forbrukerloven for Norge selv om den kanskje ikke er gjeldende.

Jeg kjøpte spillet digitalt den 14. juni og lastet det ned den 15.

Eller er det noen som har noen bedre forslag?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snålt, tidligere har de gitt refunds til alle som kjøpte innen 30 dager (har jeg hørt), men det har vel kanskje blitt litt vel mange som har fått pengene tilbake nå så de har skrudd av krana.

Endret av Laurb
Lenke til kommentar

Vel blizzard sin web shop ligger jo ikke i norge så angreretten gjelder ikke, du kan jo ringe blizzard supporten og snake med en konsulent å se om dere kommer til enighet via telefon om en refound, om de enda da ikke godtar det så kontakter du jo bare kort utsteder og ber om en chargeback.

(Chargeback is a process that allows you ask your card provider to reverse a card transaction if there is a problem with goods you have purchased.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...