Red Frostraven Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Så. Det var slettes ikke det jeg forventet. (Jeg forventet "Diablo, det tredje spill i serien" -- ikke "Hellgate: World of Warcraft Sanctuary Edition"). Da jeg ba om kansellering av kjøpet / refund, fikk jeg denne beskjeden..: Greetings, After an extensive review of the circumstance you have described, we have determined that the Diablo III account does not qualify for a refund due to the time elapsed from the puchase. If you feel that we may have reached this conclusion in error, please reply to this ticket. Regards, Game Master Cruyvvers Customer Services Blizzard Entertainment http://eu.battle.net/support/ Førstetanken min er da å referere til forbrukerloven for Norge selv om den kanskje ikke er gjeldende. Jeg kjøpte spillet digitalt den 14. juni og lastet det ned den 15. Eller er det noen som har noen bedre forslag? Endret 20. juni 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Uninstall, ikke se på diablo3 forums og move on! De 60euro ser du aldri igjen, du kan jo selge noe dritt på RMAH for å tjene det inn igjen men, 2 bad at du ikke likte spillet. Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Snålt, tidligere har de gitt refunds til alle som kjøpte innen 30 dager (har jeg hørt), men det har vel kanskje blitt litt vel mange som har fått pengene tilbake nå så de har skrudd av krana. Endret 20. juni 2012 av Laurb Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Vel blizzard sin web shop ligger jo ikke i norge så angreretten gjelder ikke, du kan jo ringe blizzard supporten og snake med en konsulent å se om dere kommer til enighet via telefon om en refound, om de enda da ikke godtar det så kontakter du jo bare kort utsteder og ber om en chargeback. (Chargeback is a process that allows you ask your card provider to reverse a card transaction if there is a problem with goods you have purchased.) Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Spill blir vel som regel ikke refundert på, var iallefall sånn før, pga cd key tingen Men too bad for you I guess Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Dette er mer symbolsk enn det er for å få pengene. Jeg trodde jeg kjøpte Diablo III -- ikke Hellgate: Tristram. Det ser ut som om de blåkopierte Hellgate sitt item-system bortsett fra at de fjernet alle skills og gjorde dem generiske unlocks i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå