Gå til innhold

Aquatuning.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet der flere ganger og er veldig fornøyd med frakttidene med tanke på at varene sendes fra andre land.

Aquatuning har ganske dårlig rykte på seg rundt omkring, og når Techbay.no får seg støtte for Paypal så vil jeg aldri handle hos dem igjen. Det har ingenting med kvaliteten på produktene eller frakten å gjøre, det er bare at de er noen idioter.

Ang. service så er de gode på det så lenge du ikke blir vanskelig. Jeg har en tendens til å sette meg noe vanvittig på bakbena og da har de gjort det samme tilbake - noe en serviceperson selvsagt ikke skal gjøre, uansett hvordan kunden oppfører seg.

Lenke til kommentar

Har kjøpt en Apogee HD 24k limited gold edition fra aquatuning. Da var den ikke på lager men fikk den kort tid etter at den var tilbake på lager. Må regne ca. 3-5 dager til Norge + 24-48timer gjennom tollen til du har den. Jeg valge UPS på dør og det tok ca. 5 dager fra dem til døren min.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg fikk ikke betalt da jeg bestilte varene på hjemmesiden demmes (Pga jeg ikke hadde mastercard tilgjengelig, da så jeg plutselig at ordren var bekreftet). Vil det si at jeg betaler UPS når du kommer på døra? Eller sender de bare en regning i posten. Håper ikke dette for ekstra kostnader,

Endret av SpexWave
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...