MariusJS Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Er det noen som har erfaring med http://www.aquatuning.no/index.php ? Tenker da mest på frakt-tider og slikt Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Eg ville beregna veil uke på frakten, mht toll og greier som ofte kan ta tid om dei må stoppa. Endret 20. juni 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg har handlet der flere ganger og er veldig fornøyd med frakttidene med tanke på at varene sendes fra andre land. Aquatuning har ganske dårlig rykte på seg rundt omkring, og når Techbay.no får seg støtte for Paypal så vil jeg aldri handle hos dem igjen. Det har ingenting med kvaliteten på produktene eller frakten å gjøre, det er bare at de er noen idioter. Ang. service så er de gode på det så lenge du ikke blir vanskelig. Jeg har en tendens til å sette meg noe vanvittig på bakbena og da har de gjort det samme tilbake - noe en serviceperson selvsagt ikke skal gjøre, uansett hvordan kunden oppfører seg. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Dei "følger tysk lov" også, noko som er rimelig tull når dei kjører eit nasjonalt domene. Lenke til kommentar
dantek Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Har kjøpt en Apogee HD 24k limited gold edition fra aquatuning. Da var den ikke på lager men fikk den kort tid etter at den var tilbake på lager. Må regne ca. 3-5 dager til Norge + 24-48timer gjennom tollen til du har den. Jeg valge UPS på dør og det tok ca. 5 dager fra dem til døren min. Lenke til kommentar
SpexWave Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Jeg fikk ikke betalt da jeg bestilte varene på hjemmesiden demmes (Pga jeg ikke hadde mastercard tilgjengelig, da så jeg plutselig at ordren var bekreftet). Vil det si at jeg betaler UPS når du kommer på døra? Eller sender de bare en regning i posten. Håper ikke dette for ekstra kostnader, Endret 25. september 2012 av SpexWave Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Om du ikke betaler pleier ting å bare stå, for å si det slikt. Men skal ikke si jeg er skråsikker for hva praksisen deres er i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå