Gå til innhold

Nå kan du få ICS på Galaxy Note

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaah, er superkeen på å oppdatere, men vet av erfaring at en del opplever mye bugs osv med ICS, spesielt med batteriet. Noen som har merka noe? Reiser til Hovefestivalen på søndag og det hadde vært drittkjipt om batterilevetida gikk til helvete rett før den tid. Her hjemme går det greit, kan sitte og fikle med det til jeg blir grønn, men det er neimen like enkelt i et festivaltelt..

Lenke til kommentar

Jeg får det bare ikke til. Kies nekter å koble til telefonen og jeg får ikke lov til å skrive serienr inn manuelt og oppdatere heller.

Nå har jeg installert kies to ganger på to forskjellige pcer, men det går fortsatt ikke...

noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar

Etter fire omstarter og litt feilsøking koblet endelig Kies til. Fastvaren er nå oppdatert uten problemer. Følger med flere nye applikasjoner og noen nye funksjoner spesifikt for Galaxy Note. Ingen data tapt.

Startet du pcen på nytt? Eller bare omstart av Kies?

Lenke til kommentar

Aaaah, er superkeen på å oppdatere, men vet av erfaring at en del opplever mye bugs osv med ICS, spesielt med batteriet. Noen som har merka noe? Reiser til Hovefestivalen på søndag og det hadde vært drittkjipt om batterilevetida gikk til helvete rett før den tid. Her hjemme går det greit, kan sitte og fikle med det til jeg blir grønn, men det er neimen like enkelt i et festivaltelt..

Ville tatt med meg en annen telefon på Hove uansett om jeg var deg. I folkemengden, mosh-pits, whatever er det lett og ikke minst kjipt å miste en telefon av et slikt kaliber.

Lenke til kommentar

Ville tatt med meg en annen telefon på Hove uansett om jeg var deg. I folkemengden, mosh-pits, whatever er det lett og ikke minst kjipt å miste en telefon av et slikt kaliber.

Hadde med meg SGS1 året den kom og SGS2 i fjor. Beskytter telefonen min over alt på jord :p

Edit: Jøss, der begynte Kies å tulle seg for meg også ja. Har klart meg forsåvidt greit helt siden jeg bytta fra S1 til S2, og helt frem til nå med Note, men nå nekter Kies for at jeg har kobla til telefonen her også. For et søppelprogram dette er.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Hjalp for meg også. Å slå telefonen av og på etter å ha oppdatert Kies, that is. Forøvrig syntes jeg fortsatt det er like irriterende at mobilene ikke vil oppdatere med mindre batteriet er tilnærmet helt fult. 49% strøm og får beskjed om at "batteriet er snart tomt, venneligst lad det". Herre.

Har fått lastet ned, oppgradert og installert nå. Måtte nettopp trykke inn pinkode og nå er skjermen svart med teksten "installerer programmer..." Får vel vente og se hva som foregår. Håper ikke noe går til helvete, da blir jeg regelrett trist.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Til dere som skal oppdatere deres Note:

Vær oppmerksom på at den noe irriterende bugen Samsung har laget på den første ICS-ROMen som kom til Note fortsatt er på Norden sin versjon også.

Dette innebærer at telefonen plutselig ikke vil bruke CPU state "Deep Sleep", og dermed turer avgårde på 200 MHz. Av fiffige følger dette får for telefonen kan jeg nevne at den nå kan brukes som håndvarmer, at du får god trening i å ta av batteridekselet (da det å ta ut batteriet midlertidig løser problemet), samt at du blir veldig god til å klattlade mobilen. (Gjør du ikke dette vil den vare ca. 9 timer fra fulladet.)

Jeg må innrømme at jeg ikke er spesielt imponert over dette.

-KJ

Endret av jevel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...