Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Pro - finner ingen forhandlere

Anbefalte innlegg

Endelig fant jeg en telefon jeg ville ha, men det tok sin tid før den kom seg på markedet. Når dette endelig skjedde tok det ikke lange tida før den forsvant fra markedet igjen.

Jeg har sjekka hos flere forhandlere, og ingen vet hvorfor de ikke har den inne eller i bestilling. Da jeg sendte forespørsel til Chess.no (som er min operatør) om de skulle få den inn i sort igjen, svarte de at det skulle de få fordi det var en populær telefon. Men i mellomtida har telefonen forsvunnet totalt fra det norske markedet, og Chess har enda ikke fått telefonen inn igjen. Jeg har til og med vært i kontakt med en svenske for ikke så lenge siden som sa det at telefonen var å finne på lager på det svenske markedet.

Jeg sendte mail til Sony Norge. De skrev at jeg måtte kontakte forhandlere. Forhandlere sier at enten vet de ikke, eller så får jeg ingen tilbakemelding overhodet.

Nå sitter jeg her, og tida nærmer seg bare mer og mer at jeg trenger en ny telefon, men det er kun én jeg vil ha, og kun én jeg synes er verdt å bruke flere tusen kroner på. Mye av grunnen er fordi jeg vil ha fysiske knapper, da det er et mareritt for meg å skrive noe som helst på disse nye skjermene. Telefoner av den gamle typen, men mine krav til spesifikasjoner er heller ikke å få tak i lengre.

Så er det noen her som vet hvor det blir av Sony Ericsson Xperia Pro, eventuelt lest noe om hvorfor den uteblir fra det norske markedet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...