Joachim_F Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 PS2-klassikeren gjenfødes i HD. Les hele saken Lenke til kommentar
Cedricsword Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Selv om Okami ble laget for PS2 kom spillet også ut med en flott version til Wii der det ble brukt Wii-spaken for å "male". I tillegg ble etterfølgeren Okamiden lansert til Nintendo DS. Jeg bare lurer på om det er noen sjans for å få Okami HD lansert på Wii U? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 ikke noe trohpy støtte??? Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 En av de mest forutsigbare HD-relanseringene. Skal bli spennende å se hva alt oppstyret baserer seg på. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Et av de veldig mange gode eventyrspillene til PS2. Med Jak&Daxter HD collection og dette er det bare å vente på en haug med Ratchet&Clank remakes. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hvorfor ikke heller gi oss et tredje spill i serien i stedet for å gi ut samme spill for tredje gang? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 ikke noe trohpy støtte??? Jo, jeg antok bare at det var åpenbart så jeg tok det ikke med. Tydeligvis en feiltakelse fra min side, så jeg legger det til. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hvorfor ikke heller gi oss et tredje spill i serien i stedet for å gi ut samme spill for tredje gang? Fordi studioet er nedlagt, og et nytt spill i serien neppe vil bli like bra? Kjøper dette med en gang ettersom jeg har mistet spillet til PS2. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Studioet ble nedlagt kort tid etter PS2-versjonen, men vi fikk likevel en svært bra oppfølger på DS kalt Okamiden. I tillegg har vi jo en Wii-versjon av Okami, og snart får vi en HD remake på PS3. At studioet er nedlagt betyr ingenting. Capcom eier fortsatt lisensen, så de kan lage så mange spill de vil. Blir neste spill halvparten så bra som Okami og Okamiden er det verdt det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Okami er et av tidenes mest oversette spill. Utenom den nydelige grafikken og den gode spillbarheten kan det også skilte med et av de vakreste lydsporene jeg har hørt i et spill. Glemmer aldri når du utforsker Shinshu Fields og musikken starter. Når jeg tenker på det er det rett og slett trist at et så godt spill som Okami solgte så dårlig. Skulle gitt mye for Okami 2, men tør ikke holde pusten. Kanskje hvis denne HD-remaken selger bra, at Capcom da vil gi det en sjanse? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Okami er et av tidenes mest oversette spill. Utenom den nydelige grafikken og den gode spillbarheten kan det også skilte med et av de vakreste lydsporene jeg har hørt i et spill. Glemmer aldri når du utforsker Shinshu Fields og musikken starter. Når jeg tenker på det er det rett og slett trist at et så godt spill som Okami solgte så dårlig. Skulle gitt mye for Okami 2, men tør ikke holde pusten. Kanskje hvis denne HD-remaken selger bra, at Capcom da vil gi det en sjanse? Thats industri, Capcom så ingen profitt og gjorde som alle andre ville gjort , throw that shit away. Spillet solgte dårlig, ingen som har gjort noe galt, sån er det bare. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Vi har allerede Okami 2. Det heter Okamiden, foregår ni måneder etter Okami og har sønnen til Amiterasu i hovedrollen. Han har stort sett samme krefter som moren, men er ennå bare en liten valp og har ikke lært seg å bruke dem ennå. Personlig synes jeg det er minst like bra som Okami. Kanskje bedre, da touchskjermen til DS passer perfekt til penselen, og de har luket ut mye av det som trakk ned i Okami. Eneste minuset er at det er på DS, så det er dømt til å bli enda mer oversett enn Okami. Endret 20. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå