Gå til innhold

c&c generals disconnect

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har begynt å spille generals igjen etter en heller lang pause. I gamle dager pleide jeg å være forholdsvis ok i dette spillet, men jeg laget en ny konto pga litt for gode stats på den gamle(ingen som ville spille med meg).

Problemet mitt nå er at hver eneste gang jeg er i ferd med å vinne et spill får jeg opp disconnect menyen og ender med en DC istedenfor win. Jeg spiller ikke for stats, men finner dette ekstremt irriterende, og i tillegg ødelegges kontoene pga ingen vil spille med noen som omtrent bare har disconnects. (siste konto 1 win 0 losses og 7 DC).

Jeg spiller quickmatches 1 vs 1 no ladder.

Før var det slik at dersom man valgte quit game i disconnect menyen fikk man hverken en win eller en DC, men dette funker ikke lenger (etter 1.6). Noen som har input på hvordan man kan unngå disse DCene?

dersom dette fortsetter er jo generals online null verdt, og dermed også spillet.

roty bandola

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet selv, selv om det har bedret seg etter patch 1.6.

Det er desverre ingenting å gjøre noe med. Mine råd er: Ikke spill mot folk med urealistiske stats, f.eks 300-10. Ingen er så gode, hvis de ikke bare spiller mot helt ferske spillere. Selv de beste taper en gang iblandt. Hvis du møter en som har dc'et deg før så exit før det har gått 2-3 min. Da vil det ikke synes på stats.

Jeg må også nevne at jeg har hatt mange gode og fair kamper på qm, men noen må dessverre ødelegge.

Vil du møte meg for å spille litt for moro skyld, så send meg en PM. Jeg dc'er ikke :wink:

Lenke til kommentar

Jeg mener det har blitt MYE verre etter 1,6 pga at nå virker det som om begge for DC ved en disconnect. Som jeg sa, før kunne man trykke quit game og ikke få kampen registrert i det hele tatt.

Ikke gidder jeg å skrive ned alle motstanderene som DCer heller.

etter jeg begynte å spille QM i generals igjen har jeg følgende stats(på forskjellige kontoer) : win 3 losses 2 og DC 25!!!

det skal da ikke være mulig, det er ikke linja mi for DCen kommer når jeg vinner...

den beste var en GLA som etter 30-40 min spill holdt på å tape og kom med følgende kommentar.

"ha! too bad i'm gonna DC u, u build paladins and that is cheating ****"

hehe herlig

spess når det eneste fyren gjorde var å masse scorps

Lenke til kommentar
Jeg mener det har blitt MYE verre etter 1,6 pga at nå virker det som om begge for DC ved en disconnect.

Merkelig får samme problemet. Jeg spilte helt bra på 1.5, men etter at jeg installerte den nye patchen så kan jeg ikke spille online. Er UTROLIG irriterende. (Hvorfor kjøpte jeg spillet når det er umulig å spille online)

Vet det er flere som har samme problemet

Du har vel ikke tilfeldigvis NextGentel linje??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...