paranoide Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei. Jeg er ganske ubrukelig når det kommer til formatering osv, så litt hjelp hadde vært fint:) Jeg skal ha en clean windows installering, altså alt skal slettes. Takk på forhånd:) bruker nå, og skal bruke Windows XP. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Start opp med Xpcd`en og velg install på samme hardisk som du har Windows på fra før. Deretter velger du formater med NTFS/FAT32 (alt etter hva du ønsker selv) jeg anbefaler ikke at du bruker quik format alternativene. Når det er ferdig starter den installeringen selv. Slik at det bare er å følge instruksjonone. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Det skjedde ikke noe da jeg startet opp med xp cd`n. Pc`n bare bootet som vanlig. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
joZa Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du må sette BIOS til å boote fra cd først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå