Balthier Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Nå nærmer det seg OL i London og jeg vil se samtlige kampsportprogram. Er det noen som har oversikt over øvelsene, når stevnene er og hvordan man kan se dem direkte på TV eller internett? Jeg vurderer å lage en tråd med denne oversikten hvis ingen slår meg til beinet da *hint, hint* Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Ok. Har nå kommet steget videre og funnet ut av hvilke events i årets OL som har med kampsport å gjøre: Boxing (28 jul - 12 aug) Judo (28 jul - 03 aug) Taekwondo (08 aug - 11 aug) Wrestling (05 aug - 12 aug) *Nå gjenstår det bare å finne når og ikke minst hvor de sendes på TV. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 BUMP! Nå er det kun ett par dager igjen. Jeg ekke vant med å sitte å titte på OL og sånt. Hvordan funker det egentlig. Flere grener kjøres paralellt, sant. Hvordan vet vi at NRK eller hvem enn det nå er som har lisensen kommer til å sende akkurat kampsportgreiene??? Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 NRK sender mye OL på webtv. De har hele 7 OL kanaler de kommer til å sende på, i tillegg til NRK1 og NRK2, så dette er faktisk den beste OL dekningen noensinne! http://nrk.no/ol2012/?kanal=NRK1 Det er også en sendeplan der. Ser at boksing er i sendeplanen 28. juli, men ikke judo. Det er dog judofinaler 29. juli. Har ikke sjekket hele sendeplanen, men det er i hvert fall en stor forbedring i forhold til tidligere, da kampsportene kun var å se på Eurosport sine kanaler, men ingen norske. 1 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Eurosport ser ut til å vise alt, ihvertfall Judo http://www.eurovisionsports.tv/london2012/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Ser på boksing på OL1 nå i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå