Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde en drøm for ca 2 dager siden der jeg klemte en jente jeg hold på med for ca 1 år siden og hadde følelser for i 3år. Vi har så vidt snakket på 11mnd i og med at hu fikk ny kjæreste og jeg taklet ikke å gå igjennom alt det jeg gikk igjenom første gang

(Hu var sammen med en i 7mnd der vi holdt på sammen gjennom hele tiden, som også var den siste gangen vi holdt på. Vi har holdt på flere ganger igjennom tiden, men har aldri blitt noe av pga jeg ikke har turt å ta det neste steget før der var for seint.) Hun betyr forsatt utrolig mye for meg og jeg har tilgitt hun alt for hva hun har gjort mot meg.

Men tilbake til drømmen, det var mange folk som jeg har kjent opp igjennom tiden som var samlet, jeg ga alle små korte klemmer helt intil jeg møtte hu.

Klemmen føltes ut som den varte i flere minutter og vi bare sto der og holdt hverandre og jeg har aldri følt det sånn helt siden jeg holdt hånda hennes for første gang. Når jeg våknet av drømmen var jeg liksom glad, jeg smilte for meg selv og følte varmen Dere som har vært ordentlig forelsket vet åssen det føles.

Jeg tror jeg forsatt har følelser for henne, men er ikke sikker.. Men skjønner ikke hvorfor denne drømmen plutselig kommer nå, etter 11 mnd og det er første gang nå.

Sikkert litt rotete, men prøver å forklare så godt jeg kan.

Aldere har sikkert ingen ting å si, men er ungdommer. Anonym poster: 0aea76c7872bcf8d2c5398e285828aa5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...