EinarEriksen Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Likevel viser den veien fra A til B nesten like godt som langt dyrere GPS-er. Test: Garmin Nüvi 30 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Morsomt. Kikket litt på GPSer før i dag og vurderer denne, litt artig at dere kommer med test omtrent samtidig :-) Til mitt bruk tror jeg denne fungerer meget bra, men hvordan er det med å oppdatere kart? Koster ikke det mye penger? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 600 kr er dobbelt så dyr som den Navigon 42 jeg kjøpte på søndagstilbud i nettbutikken til Lefdal. Den har 4,3" skjerm, og 2 års kartoppdatering kostet kr 111. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 På noen områder (naviger til butikker/parkering/bensinstasjoner) er Navigon bedre enn min TomTom Go 930, men beholder likevel TomTom som hovedenhet siden den er mer avansert med Mapshare, IQ-Routes og blåtann-handsfree. Jeg kjøpte den som et supplement til TomTom siden de har forskjellige kartbaser. De er ikke alltid enige om rutene, dermed er det lettere å finne alternative veier. Totalt har den kostet meg kr 500 med frakt og 2 års kartoppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg