Bjerknez Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Jeg har installert Wordpress (nyeste versjon) på siden min og har kjøpt og aktivert "Kingsize" theme. Problemet er at jeg ikke får skrevet inn bokstavene "ÆØÅ" i titlene på siden. Hvis jeg gjør dette så blir bare bokstaven ignorert. Skriver jeg feks. "Vakt i båthavna" i kontrollpanelet så står det "Vakt i bthavna" på siden. Er det noen som vet om evt. plugins eller andre ting som gjør at jeg kan bruke slike bokstaver i titlene? I innlegg og ellers på siden fungerer det utmerket. Link til siden: www.bjerknez.no Endret 20. juni 2012 av BjerkneZ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Mulig at themet ditt er satt til å bruke et tegnsett som ikke har ÆØÅ i seg. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Support til Kingsize theme sier følgende: Open the folder you downloaded and locate “Cufon Font Languages”, inside here, find the language that relates to what you need and upload those files to overwrite the originals. There is also instructions provided in that folder. 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Takker og bukker Jan Skrotnes Skal sjekke ut dette når jeg kommer hjem i dag Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Da er saken biff Takker så mye Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå