asad Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Begynnte netopp å spille dette spillet, men jeg finner ingen video innstillinger! Går det ikke an å bestemme oppløsningen på bildet? De eneste valgene jeg finner i den vanlige menyen er noe detalje-innstillinger. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det er et år siden jeg prøvde det, men jeg tror du finner setup/konfigurasjonsinnstillingene i Start-menyen i mappa som snarveiene ligger i (typisk: Start - Programmer - Lionhead Studios - Black&White) Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 takk skal du ha. det hjalp Lenke til kommentar
KriB Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 No problem! Det er et knallkult spill, men så sinnsykt komplisert! Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 No problem! Det er et knallkult spill, men så sinnsykt komplisert! er litt komplisert ja. merker det etetrhvert.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 eg synest d tar for lang tid å bygge opp ein landsby... men ellers så er det ganske greit spill Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 B&W er et helt rått spill, har forresten en litt ond ulv... :hirr: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 eg synest d tar for lang tid å bygge opp ein landsby... men ellers så er det ganske greit spill Syntes selv det virket meget kult i begynnelsen, men dessverre etter å ha spilt en god stund opplevde jeg, som veldig mange andre, at det utviklet seg til å bli et vanvittig irriterende spill som forsvant raskt og fortjent opp på spillhistoriens skraphaug.(Etter å ha torturert meg gjennom hele spillet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå