Gå til innhold

Julifest 2012 - Bjerknez - Sommerferie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ser jeg meg ferdig med å poste bilder fra Krakow, siden denne turen nå er over. Hvis det er noen her som vil se bildene jeg tok rundt i Krakow by, så kan dere se dem på min hjemmeside.

 

EDIT:

Kommer også til å legge ut bilder fra Saltgruvene og Auswitch/Birkenau samt andre bilder jeg tok i Krakow etter hvert, men nå har jeg vertfall stort sett lagt ut de bybildene jeg ble mest fornøyd med.

 

Bilder ala madammen med soft is'en og oversiktsbilder etc. passer bedre i privat fotoalbum, så disse vil ikke bli vist til offentligheten.

 

Tok til sammen 350stk. bilder der borte, og jeg regner med at jeg kommer til å slette minst 50stk. bilder av disse.

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar

Uff, ja...

Det har skjedd så utrolig mye i det siste så det har liksom stoppet helt opp. Er faktisk første gang det har skjedd, men nå er jeg såpass ute å kjøre at jeg like godt kan avslutte utfordringen. Er mye som skjer denne helgen, og da strekker desverre ikke tiden til.

 

Men kan jo bidra med et siste bilde som jeg tok i går da vertfall:

 

post-30214-0-01157000-1343347058_thumb.jpg

 

EXIF

Kamera: 5D MK III

Optikk: 70-200mm f/2.8L USM IS II

Lukkertid: 1/800

Blender: f/7.1

ISO: 100

Brennvidde: 70mm

Lenke til kommentar

Ja, tiden blir liksom litt stram, og jeg har ikke akkurat lyst til å legge ut bilder bare for å legge ut bilder. Det må liksom være et vist innhold synes jeg, og det klarer jeg ikke å få til akkurat nå desverre.

 

Men jeg kommer sterkt tilbake og da lover jeg og fullføre :)

 

Takk for meg så langt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

...Er faktisk første gang det har skjedd, men nå er jeg såpass ute å kjøre at jeg like godt kan avslutte utfordringen.

 

Jeg har bladd innom tråden en gang i blant, synd det ikke ble noe mer, likte å se på bildene dine. Fikk ikke maifesten din også en brå slutt, eller husker jeg helt feil?

Endret av Slettet-U8ZiojSR
Lenke til kommentar

Tror ikke maifesten fikk en brå slutt... ?

Men hyggelig at du liker bildene mine :)

 

Tror jeg har alt for mye annet å gjøre i hverdagen, så heretter skal jeg opprette "ukefester" og ikke fester som går over en måned :)

 

Men tror det er første gangen jeg har avbrutt en slik fest... ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...