Bjerknez Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Da ser jeg meg ferdig med å poste bilder fra Krakow, siden denne turen nå er over. Hvis det er noen her som vil se bildene jeg tok rundt i Krakow by, så kan dere se dem på min hjemmeside. EDIT: Kommer også til å legge ut bilder fra Saltgruvene og Auswitch/Birkenau samt andre bilder jeg tok i Krakow etter hvert, men nå har jeg vertfall stort sett lagt ut de bybildene jeg ble mest fornøyd med. Bilder ala madammen med soft is'en og oversiktsbilder etc. passer bedre i privat fotoalbum, så disse vil ikke bli vist til offentligheten. Tok til sammen 350stk. bilder der borte, og jeg regner med at jeg kommer til å slette minst 50stk. bilder av disse. Endret 17. juli 2012 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Tok dette bildet for en liten time siden på verandaen... EXIF Kamera: 5D MK III Optikk: 100mm f/2.8L USM IS Lukkertid: 1/250 Blender: f/8 ISO: 800 Brennvidde: 100mm Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Med gullrekka mener han vel noen hvite og svarte med rød ring. Haha, at det går ann... Denne skjønte jeg faktisk ikke før nå, hehe. Er'e mulig! Joda, alle bildene er tatt med "gullrekka" ja Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Her er dagens bidrag. Bildetittel: Fuck this damn macro lens!! EXIF Kamera: 5D MK III Optikk: 100mm f/2.8L USM IS Lukkertid: 1/4000 Blender: f/8 ISO: 800 Brennvidde: 100mm 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det ble så stille her... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Uff, ja... Det har skjedd så utrolig mye i det siste så det har liksom stoppet helt opp. Er faktisk første gang det har skjedd, men nå er jeg såpass ute å kjøre at jeg like godt kan avslutte utfordringen. Er mye som skjer denne helgen, og da strekker desverre ikke tiden til. Men kan jo bidra med et siste bilde som jeg tok i går da vertfall: EXIF Kamera: 5D MK III Optikk: 70-200mm f/2.8L USM IS II Lukkertid: 1/800 Blender: f/7.1 ISO: 100 Brennvidde: 70mm Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ja, du avslutter i hvertfall med et godt bilde - synd det ble stopp nå. Tråden har uansett vært fin å følge med på. Ha en fortsatt god sommer Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Ja, tiden blir liksom litt stram, og jeg har ikke akkurat lyst til å legge ut bilder bare for å legge ut bilder. Det må liksom være et vist innhold synes jeg, og det klarer jeg ikke å få til akkurat nå desverre. Men jeg kommer sterkt tilbake og da lover jeg og fullføre Takk for meg så langt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) ...Er faktisk første gang det har skjedd, men nå er jeg såpass ute å kjøre at jeg like godt kan avslutte utfordringen. Jeg har bladd innom tråden en gang i blant, synd det ikke ble noe mer, likte å se på bildene dine. Fikk ikke maifesten din også en brå slutt, eller husker jeg helt feil? Endret 30. juli 2012 av Slettet-U8ZiojSR Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Tror ikke maifesten fikk en brå slutt... ? Men hyggelig at du liker bildene mine Tror jeg har alt for mye annet å gjøre i hverdagen, så heretter skal jeg opprette "ukefester" og ikke fester som går over en måned Men tror det er første gangen jeg har avbrutt en slik fest... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå