Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan et mennske bli gravid med et dyr?

Anbefalte innlegg

Tanken slo meg heromdagen. La oss si at ei ung dame har samleie med en hund, ulv, hest, sau eller hvilket dyr som helst. Kan hun bli gravid? Tviler sterkt på det, men kunne vært intressant å vite.

Edit: Velger å poste som anonym, ellers blir jeg vel sett på som tilbakestående. Anonym poster: f08994f55dbd0bddf6d7b550c3303a4e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nå ikke et altfor dumt spørsmål, må jeg si. De fleste har jo hørt om liger, tigon, muldyr og mulesel.

Mener å ha lest at visse forsøk tidlig på 1900-tallet viste at mennesker og aper ikke kan få barn noen av veiene. Jeg tror det var ... tilnærmet direkte forsøk, om dere skjønner.

EDIT: Det var visst en russer som prøvde å gjøre sjimpanser gravide med menneskesperm i 1920-årene, men av 3/3 sjimpanser ble ikke gravide. Han fikk aldri testet ut om det virket den andre veien.

Endret av Ljóseind
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er i grunn ganske merkelig. Hvordan vet man at dyret man skal ha seksuell omgang med i det hele tatt samtykker til det?

Si det du. Det interessante er jo at loven som forbød zoofili ble opphevet samtidig som loven mot homofili ble opphevet.. Mener å tro at de var ''sammensvøpet'' på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...