rest2peace Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei, jeg vet det er ganske mange tråder oppe om overtidsbetaling. Men jeg leter spesifikt etter en som jobber offshore eller har litt greie på hvordan lærlinger skal ha overtidsbetalt der ute. Jeg ligger på 69.50 kr i grunnlønn og 54kr i offshore tillegg men jeg har hørt litt forskjellig der ute. Noe sier ditt og noen sier datt så jeg sitter med en følelse av at jeg ikke helt vet hvem jeg skal kontakte eller hva som er riktig og hva som er galt. Det står på lønnslippen jeg får at jeg får 100% overtid, 4 timer. sats 151. beløp 604 kr. Er dette riktig eller galt ved jobb av overtid. og hvem skal jeg kontakte for å forandre dette? Tusen hjertelig for alle svar, har flere lærling venner som også er veldig usikker så alle svar er velkommen. Takk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Du får spørre sjefen din om de har en overenskomst som lønna står beskrevet i. Lenke til kommentar
rest2peace Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Glemte å ligge til at de fleste sier at jeg skal ha hjelpearbeider lønn men hva ligger den på overtid? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Sjekk overenskomst. Dette varierer sikkert veldig fra om stillingen er privat eller offentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå