Storm Truck Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Som det står har jeg (unskyld for språkbuken) Men et JEVLA HELVETES FAENSKAPS virus hjerjer i Min Laptop: Acer Aspire 7736zg. Denne maskin har jeg hatt en del trøble men de har jeg fikset selv, men nå har toppen nåd. Jeg leste på denne formen her: http://www.diskusjon...howtopic=691246 Det stod at man burde bruke et program kalt COMBOFIX for å få fjernet flerev virus på daten, og ver tryggere fra virus. jeg testet det , instalerte og etter instalsasjonen så begynte pc og pipe anvert 5 min . ca 10-20 min slo den seg av og på. Når den slo seg på sto det ikke åpne noen programer for søkinga var ferdig. Jeg ventet og så kom det opp en logg. Jeg lokket det og det så ut til det var ferdig. Jeg slo på dereter på Chrome, så kom opp denne meldingen: Ulovlig operasjon ble forsøkt på en registernøkkel som er merket for sletting. Jeg ble medengan bekymret, og åpnet på nytt, og den samme meldigne dukket opp igjen. så prøvde jeg Microsoft sit virus fjerner. Og det skjedde der og. Firefox, skype, spill, iTunes, VLC og resten av programmene mine fikk den samme meldigne. Jeg mistenker COMBOFIX for å lagget dette problemet men det kan vere noe annet. Men det viktiskte er å få fikset dette. KOM MED ALLE FORSLAG OG TIPS, YOUTUBE VIDE0 OG ALT SOM VISER ELLER KAN VERE LØSNINGEN. Tusen Takk for dere som tar innom og kjeke. Jeg legger til bilde og viedo for å vise dere problemet. ¨Vis dere lurer bruker jeg en anne maskin for å poste! Endret 20. juni 2012 av HaavardTMGamer Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg har funet problemet og det var ikke COMBOFIX som var problemet, det var et virus kalt: MyDoom! Men det har jeg fjernet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå