MattMan16 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Vet dere om det kommer fravær fra hele grunnskolen(ungdomskolen) på vitnemålet, eller bare fra 10ende? Isåfall har jeg skulket tre dager i 9ende(der jeg ikke hadde øvd t prøve), og foreldrene mine er kristne og tolererer ikke dette i det hele tatt, hva ska æ gjør når dem finner ut av det? kjem sikkert til å få husarrest hele sommerferien. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Fraværet fra hele grunnskolen kommer på vitnemålet. Hvis du hadde vært litt tidligere ute kunne du sendt søknad direkte til rektor om å få strøket 10 dager. Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ser ikke helt forbindelsen mellom kristendom og fravær, men ok! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Fravær blir nok slått hardt ned på uavhengig av tro/religion. Lenke til kommentar
MattMan16 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Men vis du skal stryke 10 dager fravær e det ikke bare gyldige du kan stryke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå