just Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har et .gi image jeg skulle kopiert ut filer fra, men blir litt vanskelig uten brenner..har prøvd daemon-tools men denne takler ikke .gi image. Noen andre som veit om et prog som takler det? Lenke til kommentar
just Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Ingen som vet? Behøver bare å få ut filene fra imaget, samme hvordan dette gjøres. Noen som f.eks veit om en image converter jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 .gi image kan du brenne ut fra Prassi eller Stomp RecordNowMax Lenke til kommentar
just Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 .gi image kan du brenne ut fra Prassi eller Stomp RecordNowMax Det veit jeg:) Men jeg har ikke brenner, skal bare ha ut filene fra imaget. Ellers takk. Lenke til kommentar
opelkadett Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) bumper denne gamle tråden... Det du kan gjøre er å konvertere fra .GI til f.eks .ISO f.eks i programmet UltraISO. så kan du mounte .iso i f.eks deamontools. Jeg gjorde nettopp dette og det fungerte fint :-) Endret 17. februar 2009 av opelkadett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå