NoNamesLeft Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Noen som kan si meg ca snitt jeg trenger for å komme inn? Føler meg veldig missfornøyd med noen av avgangsfagene mine og lurer på å ta noen opp igjen som privatist iløpet av året? Har håp om å komme inn i Ålesund. Endret 19. juni 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kan ikke si noe om Ålesind, men på HIST i Trondheim er det skolens mest populære fag med over 1000 på ventelistene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Skal du ta heile kurset eller berre eksamen som privatist? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Blir nok det å ta hele kurset siden jeg hverken har R-matte eller fysikk. Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Blir nok det å ta hele kurset siden jeg hverken har R-matte eller fysikk. Man trenger R1+R2 og Fy1, tror jeg om du har R1 og mangler R2 kan du ta sommerkurset som starter 24.juli. Mulig de har et forkurs i R1 også, men Fysikk tror ikke jeg de har du kan no kontakte de www.hials.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå