EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 når du føler at du gjorde noe dumt. Hva gjør du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kommer selvsagt an på hva det er. Er flink til å planlegge, så opplever sjelden rene dumheter. Når det skjer så fikser jeg det selv om det er mulig, eller gir beskjed om det trengs. Har jeg satt noe tungt oppå sjefens bil med trucken så kan jeg dra en forsiktig spøk om at "Husker du da du sa at du ønsket deg en lav sportspil engang? Nå har du ihvertfall fått en lav bil. Du skjønner det, at...." Litt avhengig av hva som er gjort og hvem jeg sier det til. Har heldigvis en grei partner som smiler når jeg sier at "Jeg vist kom i skade for å miste håndkleet da jeg stod i vinduet og naboen gikk forbi. Han ble ikke sur". Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Prøver så regel å trykke controll Z, om ikke dette hjelper så sjekker jeg om det var et spill jeg spilte, en rask quik-load fikser mye problemer, etterpå går jeg over til unnskyld i tilfelle det var mot noen, etter dette kaster jeg meg til siden i tifelle det var eksplosiver jeg holdt på med. 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Gnir meg selv i ansiktet mens jeg lager sånn rar, ukontrollerbar, "ÅRRRGGGHHHH" lyd. Endret 20. juni 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Satser på at ingen legger merke til det og skylder på noen andre. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Overtaler de rundt meg til at det hele var planlagt og best på den måten...som for esempel da jeg felte et tre og det landet på, og knuste, 4 motorsager. "Der ja, da fikk vi ned treet samtidig som vi fikk kvittet oss med de gamle sagene, er dere klar for neste tre?". Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg vet ikke. Har aldri gjort noe dumt. Lenke til kommentar
Shalott Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Spørs hva det er. Prøver å fikse det, sier unnskyld eller tar det med en dose humor, for det meste. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Når jeg gjør noe dumt syntes jeg det beste verktøyet er selvironi. Hvis jeg feks velter ølen til en kamerat sier jeg gjerne "Ja du vet oss feite mennesker, det skal ikke være lett" og da ler folk gjerne skikkelig og glemmer plutselig øla Lenke til kommentar
Tufs Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg er surrete og klønete og driter meg MASSE ut… ;> Gjøre litt oppgitt narr av seg selv tar brodden av mange kleine situasjoner, og jeg er rask til å innrømme det hvis jeg har vært korttenkt. Forøvrig har jeg begynt å forstå viktigheten av å omgi seg med folk som er glad i meg som jeg er - flaws and all - og som forstår at et uhell ikke er vondt ment. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Skylder ofte på naboen. Og later som det ikke var meg. Hvis det ikke hjelper så.. gjemmer jeg meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Lager et merke med en kniv på overarmen så jeg husker at jeg ikke skal gjøre det igjen, for hver femte legger jeg en strek over 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Emma Endret 3. februar 2013 av Delvis Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vurdere seppuku, i 30 sek, før jeg forsøker å berense skaden Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg henter meg inn igjen ved å være dobbelt så kul som vanlig. Jeg drar gjerne en spøk. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Gjør dumme og tåpelige ting hele tiden, er så vant med det at jeg bare gir faen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tar på meg buksa og løper! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå