Gå til innhold

når du føler at du gjorde noe dumt. Hva gjør du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Kommer selvsagt an på hva det er. Er flink til å planlegge, så opplever sjelden rene dumheter. Når det skjer så fikser jeg det selv om det er mulig, eller gir beskjed om det trengs. Har jeg satt noe tungt oppå sjefens bil med trucken så kan jeg dra en forsiktig spøk om at "Husker du da du sa at du ønsket deg en lav sportspil engang? Nå har du ihvertfall fått en lav bil. Du skjønner det, at...." Litt avhengig av hva som er gjort og hvem jeg sier det til. Har heldigvis en grei partner som smiler når jeg sier at "Jeg vist kom i skade for å miste håndkleet da jeg stod i vinduet og naboen gikk forbi. Han ble ikke sur".

Lenke til kommentar

Prøver så regel å trykke controll Z, om ikke dette hjelper så sjekker jeg om det var et spill jeg spilte, en rask quik-load fikser mye problemer, etterpå går jeg over til unnskyld i tilfelle det var mot noen, etter dette kaster jeg meg til siden i tifelle det var eksplosiver jeg holdt på med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er surrete og klønete og driter meg MASSE ut… ;> Gjøre litt oppgitt narr av seg selv tar brodden av mange kleine situasjoner, og jeg er rask til å innrømme det hvis jeg har vært korttenkt.

Forøvrig har jeg begynt å forstå viktigheten av å omgi seg med folk som er glad i meg som jeg er - flaws and all - og som forstår at et uhell ikke er vondt ment.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...