Gå til innhold

[Løst] Noen som er interesserte i å teste spill i Dublin i sommer?

Anbefalte innlegg

Keywords International ( http://www.keywordsintl.com/en )driver med localization-testing og trenger nordmenn for øyeblikket.

Nesten garantert en stilling frem til slutten av august (mulig å stikke før, om du har skole eller lignende).

Kvalifikasjoner som behøves? Godt øye for språklige feil, kunne kommunisere på engelsk og å ikke være helt grønn med PC-er eller spillkonsollene som gjelder på markedet for tiden.

Jeg jobber der for tiden og kan lett anbefale folk videre. Blir noen rekruttert gjennom meg, får vi €100 på deling.

Alt som behøves er en engelsk CV jeg kan gi videre til prosjektlederne. De vil trolig ringe deg for et intervju etter en dag eller to, og muligens fly deg ned nå i helga for å begynne på mandag.

Anyone? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man sitter i hovedsak med en konsoll og tittelen man jobber med. Akkurat det varierer veldig fra prosjekt til prosjekt, og jeg kan dessverre ikke fortelle deg noe m hvilke titler vi har inne for øyeblikket.

Går systematisk igjennom spillet, logger bugs i en database om du finner noe feil. Fyller ut en Excel-sjekkliste som forteller de andre på teamet om du fant noe feil eller ikke i det og det spillområdet.

Arbeidsdagen er fra 09.30-18.00. Lønn er variert, avhengig av hvor mye du sier at du forventer på intervjuet.€10-€12/timen, men noen har hakket høyere. Definitivt si at du håper på rundt €12-13, i hvert fall. Får du freelance-kontrakt, står du for å betale din egen skatt i Norge. Mange her ser på det som skattefritt, men det er opptil den enkelte.

Firmaet disponerer boliger for ansatte, hvor et rom kan leies for €300/mnd. Resten av huset er da fellesareal. Det er ikke de beste husene i verden, men de er fullt levbare. Er mange som velger å finne seg boliger selv også. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...