AgnarX Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg har en partisjon for Win98 og en for Win2000. Jeg har brukt Win2000 for alt bortsett fra et par spill og annet smått, og installerte Boot Magic for å bytte mellom OS. For et par dager siden gikk Win98 heden, og jeg får ikke startet opp den partisjonen. Jeg har installert alt jeg hadde i Win98 under Win2000 nå, og alt fungerer som det skal der. Saken er den at Boot Magic ble installert i Win98 partisjonen, fordi så vidt jeg vet er ikke Boot Magic et Win2000 program. Det jeg hadde tenkt å gjøre er å formatere Win98 partisjonen og bare bruke Win2000, men hva skjer med oppstarten hvis jeg formaterer? Vil den bare gå rett på Win2000, eller går det skeis? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hvis pc'en ikke finner BootMagic under oppstarten, står det på skjermen også starter den aktive partisjonen opp. Pass på at 2000-partisjonen er aktiv (kan gjøres i fdisk eller PartitionMagic hvis den ikke er det) så skulle det vel gå bra (kan ikke garantere noe) Og BM skulle gå fint under 2000, men det er anbefalt å installere det på en FAT 16-partisjon (se "readme"-filen) _________________ STILL enD.R.E. [ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-02-10 18:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå