Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Leste kjærestens sms..

Anbefalte innlegg

Hellå.

Jeg leste kjærestens smser i dag. Først av alt; er det greit? Ugreit? H*n har tidligere sagt det er greit, "har ikke noe å skjule" og den der.. Føler fortsatt selv det var feil, så noe må det vel være?

2. Fant en melding fra en annen person, som avslutta med "savner og kose med deg også<3". Hva tolker jeg ut fra det? Tror ikke h*n er utro eller no, men ble satt ut. Har ikke konfrontert h*n enda, lurer på hva jeg skal si/gjøre.

Tips? Triks? Anyone? Anonym poster: 8b8b367af289e10a1dd5f94605208366

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis h*n har sagt det er greit, uavhengig av om h*n er tilstede, så er det greit.

Om h*n er en hun, så er det etter mine (heller begrensede) erfaringer ganske vanlig for jenter å kose med hverandre. Om h*n er en han kan det være at har en hemmelig kosevenn. Uansett, ikke noe å hisse seg opp over før man vet hva det egentlig betydde. Så lenge du har fått tillatelse til å lese meldingene er det vel bare å spørre hva akkurat den betød?

Lenke til kommentar

Hellå.

Jeg leste kjærestens smser i dag. Først av alt; er det greit? Ugreit? H*n har tidligere sagt det er greit, "har ikke noe å skjule" og den der.. Føler fortsatt selv det var feil, så noe må det vel være?

2. Fant en melding fra en annen person, som avslutta med "savner og kose med deg også&--#60;3". Hva tolker jeg ut fra det? Tror ikke h*n er utro eller no, men ble satt ut. Har ikke konfrontert h*n enda, lurer på hva jeg skal si/gjøre.

Tips? Triks? Anyone? Anonym poster: 8b8b367af289e10a1dd5f94605208366

Om jeg hadde oppdaget en slik SMS fra noen på kjæresten min sin telefon måtte hun ha hatt en jævlig god forklaring på dette.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel ikke normalt at jenter skriver at de savner å kose med hverandre? Isåfall er det noe jeg som kvinnfolk ikke har fått med meg.

Uansett, hadde nok forventet en god forklaring om jeg hadde sett en slik melding på en eventuell kjæreste sin telefon. Når det er sagt, er du sikker på at meldingen ikke er gammel (før dere ble kjærester)?

• Liker 1
Lenke til kommentar

1. Om din käresta är en tjej så och meddelandet kommer från en annan tjej, så hade jag inte oroat mig. Det är ganska välkänt att tjejer skriven såna saker till varandra, dom behöver inte vara lesbiska för det. Men det beror mycket på hur gamla dom är. Tjejer från 13-16 år verkar vara duktiga på sånt.

2. Men om det är en kille/gutt som har skrivit SMS-et till tjejen så hade jag blivit förbannat och konfronterat henne.

3. Om din käresta är kille/gutt, och SMS-et kommer från en tjej så blir det samma sak som punkt 2.

4. Och om din käresta är kille/gutt, och SMS-et kommer från en annan kille/gutt så är risken stor att han är bög eller bisexuell.

Om du hade skrivit om din käresta är tjej eller kille/gutt, samt skrivit vilket kön som har skickat SMS-et så hade det helt klart underlättat en hel del. :)

Endret av Kalaspuffar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For all del, ikke bli forbannet, men bare aksepter det. Noen liker å holde på med flere samtidig, men tør kanskje ikke innrømme det.

Så du menar att man ska acceptera att ens käresta håller på med en annan? Det skulle jag ha väldigt svårt för iallafall.

Endret av Kalaspuffar
Lenke til kommentar

Hvis din kjæreste har sagt at det er greit, og h*n ikke har noe å skjule, så spør du rett ut hva dette er.

Men du bør faktisk ha en forklaring på hvorfor du sjekket telefonen. For uansett hva som har blitt sagt i forkant så er det ikke akkurat et tillitstegn at man sjekker telefonen til kjæresten. Bare sånn at du er litt forberedt på at bæsjen kan komme til å treffe vifta i taket.

• Liker 2
Lenke til kommentar

1. Ja, det er greit om du har fått tillatelse. Meg og damen leser ofte hverandres sms om det passer seg slik. For eksempel at eieren av telefonen ikke er til stede når det tikker inn en tekstmelding. Det som derimot er merkelig er å helt tilfeldig plukke opp den andres telefon for så å ble gjennom meldingene; det praktiserer vi ikke.

2. Her er det vel ikke noe annet råd å gi enn at du må snakke med kjæresten din. Ingen her vet noe om hvorfor denne meldingen låt som den gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...