Verbal Hologram Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei, jeg har en HP laptop med Windows 7 som jeg fikk med (Original). Det er den type Windows 7 med 5 cd-er der den er full av preinstallerte programmer. Problemet er at for noen måneder siden installerte jeg Ubuntu, men ønsket å gå tilbake til Windows 7 igår, dette gikk dessverre ikke. Etter en 50 minutter installasjon av Windows 7 kommer det fram "Installasjonen var suksessfull, datamaskinen vil slå seg av og på og installere programmer" men dette går ikke, etter at den har slått seg av kommer det fram feilmelding, om at jeg skal prøve installasjonen på nytt. Har prøvd dette 4 ganger nå. For å se hvor feilen lå, lastet jeg en cracked versjon av Windows 7 og installerte, funket plettfri. Men ønsker som sagt min lovlige versjon når jeg først har betalt for det. Noen som vet hva jeg eventuelt kan gjøre for å løse problemet? Kan jeg installere Windows 7 fra Microsoft og bruke min egen key? Er evig takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jepp, legg inn piratutgaven i samme utgave som org. Bruk din key og du har en raskere og ren maskin. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Jepp, legg inn piratutgaven i samme utgave som org. Bruk din key og du har en raskere og ren maskin. Vel tenkte det jeg også, men den er litt rar den fylte ut key plassen automatisk og cracket hele maskinen automatisk. Kan jeg få en "renere" link? Med bare Windows 7 uten auto key paste og auto crack? Eller er det ikke lov til å spørre om det? Og jeg lurer på, hvordan finner jeg ut hvilken versjon av Windows jeg har, og under pc-en står det en key, er dette til windows 7? EDIT: Fant det ut, følger denne guiden: http://www.pcworld.com/article/248995/how_to_install_windows_7_without_the_disc.html Kommer med tilbake meldinger etterpå om det virket eller ei. Endret 19. juni 2012 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Funket plettfri, anbefaler alle som ønsker å følge den guiden. Ble på engelsk dog. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det er bare en fordel når du står fast og skal google løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå