Shiv73 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei, jeg har to SAPPHIRE HD 6950 2GB GDDR5 Dirt3 Edition i crossfirex, og driver å overklokker dem. Det som jeg tror at er et problem er at det korte som er koblet til skjermen blir 76 grader. Er det farlig, og hva er en stabil temperatur for kortene mine? Takk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Farlig temperatur for et 6950 er 100C. Du kan begynne å bekymre deg om temperaturer når du passerer 90C. Men husk på at lavere temperaturer = høyere overklokk. 2 Lenke til kommentar
TheBrokenToast Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Hei, jeg har to SAPPHIRE HD 6950 2GB GDDR5 Dirt3 Edition i crossfirex, og driver å overklokker dem. Det som jeg tror at er et problem er at det korte som er koblet til skjermen blir 76 grader. Er det farlig, og hva er en stabil temperatur for kortene mine? Takk Some arni sa så er farlig temp 100C, noe som dine kort er ett godt stykke unna. Har hatt en 6970 (referanse kort) som kjørte helt fint rundt 81 grader i over ett år uten problemer. Og med tanke på at du kjører dem i CrossFireX så er 76C meget stabilt. Det at du også har 3rd party kjølere på dem hjelper meget med å holde temperaturen på dem lavere! Endret 7. juli 2012 av TheBrokenToast 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå