minimann Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei :-D Eg lurte på om dere har noko peling på hvor mykje mer gøy, og hvor mykje farlegare det er med stålkuler enn plastkuler? Vis dette ikke er den plassen eg skal poste dette, vær så snill å sei meg hvor dette skal ligge:-) Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det kommer helt ann på pistolen. Stålkuler er ofte lagd for pistoler som er ment å skyte stålkuler, og omvendt. Hvis du bytter ut plastkuler med stålkuler i en vanlig softgun, vil du merke lite forskjell. Lenke til kommentar
minimann Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Eg trudde ikke det gjekk.... det finnes jo softgun som er lagd for stålkuler... f.eks. softgun på "o sæland" ... fekk ikke til linken. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) hvis det er 6mm så går det helt fint å skyte med, men for all del, IKKE skyt på mennesker eller dyr, om man skyter om kompis med plstkuler så er det ikke annet enn litt svie, men med stålkuler blir det værret.. EDIT: hvis det er presisjon som er problemet ville jeg prøvd med litt tyngre kuler.. Endret 17. juli 2012 av morlie Lenke til kommentar
minimann Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 så det går helt greit å ha stålkuler i en softgun som skal ha plastkuler, så lenge det er samme størrelse? veit nokon hvor mykje farlegare det er med stålkuler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå