tobyone Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei, trenger litt hjelp med valg av bærbar siden jeg skal starte på videregående til høsten. Har et budsjett på 5000 til 7000kr, men trenger ikke noe heftig gamingbærbardilldalldata. Kommer til å bruke den til skolearbeid, film , og en god del gaming, men ikke spill som krever mye, mest Minecraft og strategispill som Civilization V og Total War serien. Kanskje og litt COD4 og CODWaW. Vet selv at dette er ganske dårlig tid å velge bærbar på siden W8, og mange andre nye ting kommer ut, men W8 vil jeg ikke ha. Fikk prøvd det hos en venn, og liker ikke den nye metrogreia, men har hørt at Microsoft vil gi mulighet for å oppdatere W7 til W8 til en god pris, så jeg får se om jeg gjør det. Vil ha helst bra med minne 6GB minst, og en prossessor og skjermkort som yter godt. Håper dere kan gi meg noen forslag:) Vill legge til noen jeg hår sett på her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746327 (Denne vriker ganske grei ut, er litt dyr ,og er kanskje ikke vært penga, men har selv ikke så mye peilig på data:/) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Pcen du linka virket ganske bra. Når du er på utskikk etter pc ville eg sett litt på ANmeldelsene. Og eg vill anbefalle at prossesoren har 4 kjerner eller mer. Og det bør helst være Intell, det er ikke noe gale med AMD , men tror det er litt dårligere kvalitett. Når man leter etter pc ville eg anbefalt og kjøpe dem fra 1 av disse sidene. www.komplett.no www.multicom.no Eller ein butikk i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå