Kurt Lekanger Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Denne radiokanalen blir bedre jo mer du hører på den. Spotify lanserer mobil radio Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Samme prinsippet som Pandora Radio. Nice! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Windows Phone er ikke ed ennå ser jeg. Jaja. Kan være greit å få på plass scrobbling først Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jammen på tide. Har savnet denne funksjonen fra dag én.. Jeg er lat av natur, og har aldri giddet å søke rundt etter musikk på måfå. Derfor har jeg i det siste blitt lei av å høre det samme om igjen, og om igjen, og spotify åpnes sjeldnere og sjeldnere (vi snakker kanskje et par ganger i uka, maks). Med denne funksjonen, skal jeg vie Spotify min oppmerksom het igjen. Nå blir det endelig gøy å høre på musikk igjen! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 På har vi jo lenge hatt apps til å hjelpe for å finne ny musikk, men å ha en funksjonalitet lignende det last.fm kan tilby for "radio" høres genialt ut. Håper bare det også virker i praksis. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Nå har jeg brukt radiofunksjonen via appen på telefonen i et par dager på jobben, og det fungerer rimelig bra. Men jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har gitt tommelen ned til Iron Maiden, men det ser ikke ut til å hjelpe. Istedet virker det nesten som det kommer oftere, gjerne flere på rad. Rekorden hittil er fire låter på rad Og da jeg startet Spotify på maskinen hjemme nå i kveld . . . gjett hva Spotify valgte som første band........riktig, Iron Maiden!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg