PavilionI7 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei! Eier en YAMAHA YZF-R125 2011 MOD. Ved på drag i 1-gir rundt 6-8 tusen omdreininger smeller det i girkassen/gir-pedalen og det rykker. Mitt spørsmål er, hva skyldes dette? Takker for svar! Mvh Christian Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Smeller det av seg selv eller når du bytter til 2 gir? Lenke til kommentar
PavilionI7 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Smeller ved hardt på drag, helt fint når jeg bytter Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Dra rett til forhandler. La de sjekke det ut. Du har full garanti, vil jeg tro?. IKKE kjør med det, du mister garanti tvert om du fortsetter å kjøre. Synsing og mekking er noe du kan gjøre når garanti/reklamasjonsrett er utløpt :-) Lenke til kommentar
PavilionI7 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Så sant så sant! Men fant ut av problemet, kjedet var alt for løst. Strammet det opp og sykkelen går som en drøm igjen <3 Takker for hjelp Mvh Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå