Joachim_F Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Nok en eventyrperle fra Wadjet Eye. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Fin anmeldese. Positivt at spillet byr på noen utfordrende gåter. Mange av dagens pek-og-klikk spill er desserre litt for enkle. Har forhåndsbestilt på gog.com, så gleder meg til å laste dette ned senere ikveld. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg er egentlig ikke interessert i retro-aktige spill men dette spillet ser litt interessant ut. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Tåler ikke pek-og-klikk spill. Hvis flere eventyrspill hadde vært spilt på samme måte som LA Noire ville jeg nok spilt mer. Eventuelt som The Walking Dead. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Du om det. Jeg taklet ikke LA Noire, men synes det er noe av det verste mølet jeg har spilt på lenge. Derimot elsket jeg spill som Indy & The fate of Atlantis, Day of the Tentacle, Full throttle og så videre. Men fikk aldri sansen for Monkey Island, av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Noen andre som har problemer med musen i dette spillet? Hos meg hakker den sånn at det blir uspillbart. Prøvde å endre litt på de instillingene som er i winsetup uten hell. Reinstallerer nå for å se om det hjelper. Edit: Og det gjorde det ikke Endret 19. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Håper det dukker opp en iPad utgave, spille slikt på pc er bare blitt en nedtur etter å ha kost meg med endel adventure spill på padden i det siste. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Håper det dukker opp en iPad utgave, spille slikt på pc er bare blitt en nedtur etter å ha kost meg med endel adventure spill på padden i det siste. Hvilke spill tenker du på da? Er interessert i slike spill selv, men har ikke kommet over noen gode til iPad enda. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Håper det dukker opp en iPad utgave, spille slikt på pc er bare blitt en nedtur etter å ha kost meg med endel adventure spill på padden i det siste. Hvilke spill tenker du på da? Er interessert i slike spill selv, men har ikke kommet over noen gode til iPad enda. Du kan jo sjekke ut iPad-seksjonen på adventuregamers. Tror ikke det er mye som unnslipper derfra. http://www.adventuregamers.com/home/ios Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) City of Secrets, Superbrothers: Sword & Sworcery og 1112 (3 episoder) er spill jeg koste meg med på iPad. Utenom dem har en også de to første Broken Sword-spillene, Puzzle Agent, Hector: Badge Of Carnage, Tales of Monkey Island og Sam & Max. Endret 4. september 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå