ZkedaR Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Vurderer igjen tanken på å bytte ut stålklompen av ett kabinett jeg har... Så ett alu kabinett hadde vært moro, men jeg finner ikke noe som tilsvarer mine krav... De er: Svart LETT Ikke no vindu drit 5x5.25 externe Må jo se bra ut da Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Vel Coolermaster ATC-101-BXJ er en sort versjon av SX4. Minuset er at BXJ er fasa ut så du skal være flink om du får tak i et. Om du ikke må ha sort kan SX4 oppdrives på noen få siter, men komplett skrev dette i en mail: "Saken er dessverre slik at Cooler Master har sluttet å levere ATC kabinetter. De kommer derimot med en egnen ny kabinett serie nå i løpet av høsten. Med forhåpentligvis litt billigere kabinetter." Kanskje Coolermaster kommer med et nytt kabinett som er sort og har 5x5.25" brønner? Jeg er forøvrig på jakt etter akkurat det samme som deg, men det virker jo ikke som det finnes Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Det skal ikke lønne seg å ha ei LAN kasse med litt stor plass nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå