Billyhoke Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei. Jeg har da en Toshiba Sattelite c660-1 GE laptop som jeg følte trengte seg en formatering. Ordna meg da en windows7 ultimate cd (original eller ikke spiller ikke noe rolle) *troll* Det som falt meg inn som litt snodig var at under installeringen av windows så fikk jeg aldri valget å koble til ett nettverk som jeg fikk da jeg installerte samme versjon av windows på min hoved-pc (også en laptop med trådløs internt i pcen) Da installeringen var ferdig så kom sjokket.. jeg kunne ikke koble meg til internett. Skjønte med den gang at det var fordi driveren ikke var installert selvfølgelig. Så lastet jeg ned driver fra toshiba sin hjemmeside. Driveren het Wireless Lan driver. Installerte driveren, boota pcen. Still. ingen trådløs connection. Forslag tas imot med takk, løsning tas imot med Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Gå inn i Windows sitt kontrollpanel, og enhetsbehandling. Hvilke av enhetene er markert med gult utropstegn? Lenke til kommentar
Billyhoke Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Network controller Edit: Det som står på status er at driver er ikke installert (code 28) Endret 19. juni 2012 av brkn Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kan det hende at du installerte feil driver? Lenke til kommentar
Billyhoke Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Jah, var det seff Endret 19. juni 2012 av brkn Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Har du lagt inn en annen driver, og fått det til å fungere nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå