Gå til innhold

Vinklet component for xbox 360

magnkra

Anbefalte innlegg

Skal henge tven rett på veggen - uten justerbart veggfest. Men jeg har ett problem:

Min xbox 360 bruker componentkabel, og tven har componen-inngangen flatt bak, slik at tven ikke vil kunne festes helt inn til veggen.

vet noen hvor jeg kan finne en alternativ kabel eller en adapter som vinkler component-koblingen slik at jeg kan henge tven flatt på veggen?

Eller må jeg rett og slett kjøpe meg ny xbox med hdmi-kobling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel bruke noe slikt: http://www.dynabel.n...mium-par/IN6865 Finnes sikkert i billigere varianter rundt om kring ;)

209,- kr pr par ja. Xboxen trenger 3 stk, så da blir det jo fort 418 + porto... en halv xbox med hdmi altså... tror det blir sistnevnte da jeg da, med mindre noen andre vet om noen svinebillige adapter-shops?

Blir det til at du skal ha deg ny boks, så har jeg en slim-boks som omtrent ikke er brukt i det hele tatt, ligger i esken sin her ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Du kan vel bruke noe slikt: http://www.dynabel.n...mium-par/IN6865 Finnes sikkert i billigere varianter rundt om kring ;)

209,- kr pr par ja. Xboxen trenger 3 stk, så da blir det jo fort 418 + porto... en halv xbox med hdmi altså... tror det blir sistnevnte da jeg da, med mindre noen andre vet om noen svinebillige adapter-shops?

Blir det til at du skal ha deg ny boks, så har jeg en slim-boks som omtrent ikke er brukt i det hele tatt, ligger i esken sin her ;)

Jasså? Type hardisk? Regner med at jeg må ha den med litt mer enn kun 4GB lagring, men hvor mye skal du i såfall ha for din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...