fjarle Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 ? Windows 8 gjør Surface til både et nettbrett og en PC. Microsoft slipper helt nye nettbrett Lenke til kommentar
Sigrs Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Sweat får virkelig lyst på disse to spesielt den tykkeste vil ligge bedre i handa og har mye bedre spec. 1 Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Med iPad 2-oppløsning bør ikke ARM-utgaven koste noe særlig mer enn 3.000 kr for å være aktuell. Touch Cover er en veldig interessant sak, men ellers tror jeg Microsoft er litt for seint ute og at moroa kommer til å bli litt for dyr. Vi får se og krysse fingrene, det er helt klart behov for større konkurranse på tablet-markedet. 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 For stor skjerm, for tykt/tungt og farger som "ingen" vil ha. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 HDMI vil vel være bedre enn display port på en sånn enhet? Var i grunne det eneste jeg stusset på med tanke på kompatibilet med andre produkter, feks koble på reciever for lyd og bilde.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Endelig nettbrett som kan brukes som fullverdige maskiner. Bare få byttet ut Win 8 så er det game on 1 Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Da er det bare å krysse fingre og tær og se om MS faktisk leverer, dette var tynn presentasjon. Ny versjon av vaporwarestrategien ? Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 virker som de havner litt i bakleksa hardwaremessig Lenke til kommentar
robolai Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Lurer på om det får samme type berøringsteknologi som surface-bordene. Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg synes dette minner mer om en svært kompakt PC. Alt det som henger ved er jo det som ikke skal være der. Tastatur, utfellbar rygg, etc. Pad er bare en plate i mine øyne. Synes det ble litt for for mye PC med touch og for lite pad. Sikker et alternativ til kontinuiteten av PC for bedriftsmarkedet, og innføring av W8 Greit forsøk, men ikke særlig sexy! 1 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hører den skal være lukket så du bare kan kjøre Windows? Den virker jo ganske bra, og er sikker på den blir priset gunstig, men hvem vil kjøre Windows på noe man bruker =P? Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Nettbrett med skikkelig Intel høres fristende ut. Men jeg tror jeg vil se noen tester før jeg punger ut. Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 For å sitere Phillip J Fry: "Shut Up And Take My Money! " 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Endelig nettbrett som kan brukes som fullverdige maskiner. Bare få byttet ut Win 8 så er det game on Jeg tror nettopp at Win 8 vil komme til å være Microsoft store fordel ved dette nettbrettet, og det av mange grunner. For fremover i tid er det lettere at alle enhetene våres kjøres på et system, enn flere. Et problem hadde det vært hvis win 8 hadde vært som tidligere windows, men siden det nettopp ER tilpasset nettbrett(faktisk omtrent bedre enn det er tilpasset til PCer), så tror jeg dette blir knall, og over tid tror jeg vi vil se enda flere fordeler med dette. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 i5-maskinen virker interessant for meg, kan gjerne tenke meg å ha ett par sånn som kontroll-terminal innfelt i veggen. Hvor lange strekk kan man ha med mini-display-port? Det mest spennende er om det lager noe hørbar lyd. AtW Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ser fram til dette:) Endelig en tablet som virkelig frister:) 3 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Endelig nettbrett som kan brukes som fullverdige maskiner. Bare få byttet ut Win 8 så er det game on Jeg tror nettopp at Win 8 vil komme til å være Microsoft store fordel ved dette nettbrettet, og det av mange grunner. For fremover i tid er det lettere at alle enhetene våres kjøres på et system, enn flere. Et problem hadde det vært hvis win 8 hadde vært som tidligere windows, men siden det nettopp ER tilpasset nettbrett(faktisk omtrent bedre enn det er tilpasset til PCer), så tror jeg dette blir knall, og over tid tror jeg vi vil se enda flere fordeler med dette.Mange av oss bruker ikke Windows dog. Dessuten ser jeg ikke hvordan den er forskjellig gamle Windows versjoner. Sant nok at den er litt lettere på RAMet og booter raskere, men det jo enda ikke optimalisert nettbrett. Apple har jo iOS på både iPhone og iPad, og det kommer nok snart til Mac og. De fleste som bruker Windows trenger det ikke, og betaler ikke ekstra for en slik over en billig Android modell. Eller så gjør de ting som ikke er bra med tanke på strømbruk eller varme. Men selvskat så er det jo enda utrolig mange som er fornøyde med Windows, så det kan godt hende dette blir litt mer suksessfullt enn andre tableter i samme prisklasse. Kunne gjerne tenkt meg en selv om jeg kunne kjørt et fritt operativ system på den. 1 Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Med iPad 2-oppløsning bør ikke ARM-utgaven koste noe særlig mer enn 3.000 kr for å være aktuell. ??? Når fikk iPad 2 full HD? Sist jeg sjekket hadde den 1024*768 som oppløsning på skjermen. Microsoft-nettbrettene skal ha 1920*1080, dvs 2,6 ganger så mange piksler som ipad 2. 3 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 1366 * 768 på ARM varianten. Litt mer enn iPad 2, men ikke betydelig mye mer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg