Snøfrisk Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) heihopp! Har et irriterande problem foran meg. 1. iTunes finn ikkje iPhone, følger denne malen: http://support.apple...iewlocale=no_NO 2. Selvfølgelig var det ett eller anna dritt, sånn at alt ikkje blei fjerna. 3. What to do? Har før(v.hj.a. mal/guide) fjerna program fullstendig ved å gå inn på hosts og sånt, men er egentlig ganske blank på det feltet og tør ikkje eksprimentere for mykje på eiga hand, i frykt for å ødelegge ett eller anna. Noken som har tips/mal? Endret 18. juni 2012 av sanddyret Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 For å fjerne det helt, hvis ikke vanlig avinstallering ikke funker, ville jeg brukt et program som kan slette programmet fra registeret. Eks: CCleaner. Deretter slette alle filene i C:/Programfiler og i %AppData% som har med iTunes å gjøre for deretter å installere på nytt,,, Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 For å fjerne det helt, hvis ikke vanlig avinstallering ikke funker, ville jeg brukt et program som kan slette programmet fra registeret. Eks: CCleaner. Deretter slette alle filene i C:/Programfiler og i %AppData% som har med iTunes å gjøre for deretter å installere på nytt,,, Bare så trådstarter ikke missforstår, så skal du slette alle filene i c:/programfiler/itunes eller /apple/itunes, jeg er ikke helt sikker på hvor itunes installerer seg Lenke til kommentar
Snøfrisk Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Ja, fikk det til med FixIT, et microsoft-program. Fikk det ikkje til med CCleaner eller ved å slette filer manuelt. Måtte inn på registeret, men FixIT fiksa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå