Gå til innhold

Nytt design, ser greit ut hos meg, hva med dere?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har nettopp redesigna bartenmin.tk. Vet ikke helt hva jeg skal putte der ennå, men jeg tar gjerne noe feedback på hvordan det ser ut og funker. Har bare testa med IE ennå...

Fargene er litt Macht und Rebel inspirert, hadde planer om å lage noen logoer i samme stilen, men jeg fant ut at jeg må la være å skremme vettet av den nye klassen min allerede nå... Det er bl.a. flere tyskere der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, gutta... Fullstendig klar over at den fonten passer bedre på en gammel råtten film, eller et iskalde grøss blad.

Men jeg sliter litt med å finne noe som virkelig passer. Det eneste andre jeg fant som funka, var Fixedsys (pixelert). Egentlig synes jeg det også er litt tacky. Noen gode forslag her?

Angående Lame Ducks sida, så har jeg egentlig bøffa den discography tingen fra en annen side :D. Skal muligens redesigne LD, nå som gutta har tatt seg råd til .no

Lenke til kommentar

Men jeg sliter litt med å finne noe som virkelig passer. Det eneste andre jeg fant som funka, var Fixedsys (pixelert). Egentlig synes jeg det også er litt tacky. Noen gode forslag her?

Hvordan tror du denne fonten ville blitt? Syntes den er litt stilig jeg da...

Lenke til kommentar

Hvordan tror du denne fonten ville blitt? Syntes den er litt stilig jeg da...

Hvordan vil det funke og ha den på en web-side da?

hva må jeg gjøre for at den skal vises for alle?

Ha den som et bilde.. :wink:

Finnes også script som gjør jobben ved å konvertere til bilde for deg, men hvis du har skrifta som et bilde, kan du i tillegg legge på effekter, ha anti-aliasing, og mye mer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...