Daniboy89 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Er to kompiser som tenker å finne dame til hverandre. Planen var at kompisen skulle finne noen han tror passer til meg, så spør han henne om hun bli med på en "blind" date med meg, der vi finner på noe morsomt, og motsatt... Merkelig forklart.. men med litt godvilje ser dere tegningen. Så spørsmålet kommer til jentene.. ville dere blitt med på noe slikt? =) Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Er gutt, ville bare si lykke til a, kara. Kan jo være litt artig, men tror du det blir noe seriøst ut av det? Eller er det bare for å prøve det og ha det litt gøy? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Mange jenter ville blitt med på noe sånt, bare ikke ta en middag med en gang. Det er blitt utdatert, beklagelig vis, så ville heller holdt meg til en morsom aktivitet. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Håper på noe seriøst, samtidig som konseptet virker veldig morsomt Hehe, ikke no middag nei, planen var å bli godt kjent med hun jeg skal invitere til kompisen min, og finne ut hva hun liker å gjøre, feks fjelltur, vannski etc, og samme med han Noen forslag til gjennomføring forresten, bare å komme med innspill Kom igjen a jenter, hva tror dere? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ikke hør på jentene, de vet ikke hva de vil (selv om de tror det). Ta henne med på noe DU syntes er gøy, for hvis det ikke går bra da så er det ikke noe stort tap da kompatibiliteten deres ikke var på topp uansett Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Det tror jeg er veldig individuelt. Kjenner til et par stk. som kunne vært med på noe sånt, og noen som aldri kunne tenke seg det. Er nok bare en sjanse du må ta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå